רעבים ולא יודעים מה לאכול? בצ'יקו שף בשרים תוכלו ליהנות מאוכל טעים וכשר לפסח

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

משה איבגי שף כ-24 שנה בגני אירועים ואולמות המובילים בישראל. החליט ליישם את עצמו בפינה חמה של אוכל טוב ,המשלב בין מזנון מהיו"ר לאוכל בסגנון ביתי ובחר לעשות זאת בעיר רחובות. ברחוב הרצל 210 בחלקו הצפוני של הרחוב הראשי. לרגל החג ניתן לאכול במקום בצלחת חד פעמי או בלפות כשרות לפסח.בהזמנת מנה עסקית כוס לימונדה -חינם.

לרגל החג 'צ'יקו שף בשרים' הוכשר והמקום פתוח לקהל הרחב ,בחול המועד פסח תחת הכשר של הרבנות הראשית לרחובות . ככה שכעת  אתם מוזמנים להיכנס ולהתענג במאכלי השף עם המון יחס חם ואוהב.

המסעדה שנפתחה רק לפני מס' חודשים עושה שם בקרב הציבור הרחובותי בזכות המאכלים הבשרים כגון: קציצות עגל ברוטב אורינטלי,סטייק שווארמה,קבב ביתי(הכנה במקום) שניצלים,חזה עוף,שקשוקה . בליווי תוספות חמות צ'יפס,פירה,פוטטוס ומבחר של סלטי הבית כיד המלך.

כאמור,לרגל החג ניתן לאכול במקום בצלחת חד פעמית או בלפות כשרות לפסח .

כמובן שאי אפשר בלי מבצע מיוחד לכבוד חג החירות ובהזמנת מנה עסקית כוס לימונדה חינם על חשבון הבית .

מנת הדגל של צ'יקו שף בשרים היא קציצות עגל ברוטב ,שעוברת במשפחה כבר 3 דורות. מדובר בבשר עגל טרי בתוספת של תערובת תבלינים מיוחדת ההרכבה עצמית וכמובן רוטב מיוחד יסודי.

אך,המנה שתפסה לאחרונה ללא אכזבה והתפעלות של הקהל הרחב – מעורב . בסגנון מעורב ירושלמי ,מנה עדינה ללא חלקי פנים,רק תערובת של בשרים איכותיים שניתן לשלב בטורטיה בהכנה על הפלנצ'ה .

לבירורים נוספים על מנות השף משה(צ'יקו) איבגי 0537393229

הרצל 210 רחובות

*אפשרות להזמין מראש באיסוף עצמי

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *