רשת חוויות ממשיכה במדיניות שקבעה – לא תחול עליית מחירים בקייטנת פסח של הצהרונים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ההרשמה לקייטנת פסח בצהרוני גני הילדים של רשת חוויות תפתח מחר (ראשון) עבור כלל ילדי העיר והחינוך המיוחד, שאינם רשומים למסגרות הצהרונים, זאת ללא שינוי בעלות, בהמשך למדיניות שקבעה הרשת בשיתוף הנהגת ההורים העירונית.ההרשמה תהיה פתוחה בין ה- 8.3.2020 – 17.3.20

בהחלטה שקיבלה רשת חוויות רחובות השבוע, בשיתוף הנהגת ההורים העירונית, הוחלט כי לא תחול עלייה במחירי קייטנת פסח לילדי צהרוני גני הילדים, והיא תעמוד על 330 שקל, זאת בהמשך למדיניות שקבעה הרשת בקייטנות חנוכה, למרות החלטת הממשלה דאז לבטל את תוכנית ניצנים ומשכך, את ההשתתפות בסבסוד הקייטנות.

בתוך כך, יודגש כי ההרשמה מיועדת לילדי צהרוני גני הילדים שאינם רשומים לצהרונים, לילדי גני מילת ולילדי החינוך המיוחד. ילדי הצהרונים הנמצאים במסגרת במהלך כל השנה, יהיו רשומים באופן אוטומטי ואינם מחויבים בתשלום.

ראש העיר, רחמים מלול, אמר כי: "אנחנו מקיימים את ההבטחה ומיישמים את המדיניות שקבענו לקיום קייטנות פסח בעיר . אנו פועלים להקל על הנטל הכלכלי של ההורים, לצמצום פערים ולמתן מענה ראוי ואיכותי למסגרות החינוך הבלתי פורמליות. זאת לאחר שבקייטנות חנוכה ההורים כבר נהנו ממחירים מוזלים על אף העדר סבסוד ממשלתי. תודתי להנהלת רשת חוויות והנהגת ההורים על שיתוף הפעולה".

"רשת חוויות נענתה לבקשת הנהגת ההורים להשאיר את המחיר כמו שהוא, ללא תוספת תשלום וזאת בהמשך למדיניות שאותה קבענו כבר בקייטנות חנוכה, ולמרות שממשלת ישראל ביטלה את תוכנית ניצנים ולא תשתתף עוד בעלויות הקייטנות", אומר אמיתי כהן, יו"ר רשת חוויות, ומוסיף כי: "אנו רואים חשיבות במתן שירותי חינוך בלתי פורמליים לכלל ילדי העיר, על מנת לאפשר להורים לצאת לעבודה, תוך צמצום פערים חברתיים ושמירה על רצף פעילות חינוכית".

צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אמרה כי: "הנהגת ההורים מודה לרשת חוויות ולעומדים בראשה, שלמרות ביטול תוכנית ניצנים בחופשות, העמידה פתרון הולם לכלל ילדי העיר הזקוקים למסגרת קייטנה בחופשת הפסח. הנהגת ההורים שמחה על שיתוף הפעולה".

אלרואי אסרף, מנכ"ל הרשת ציין כי: "אנו רואים חשיבות בשיתופי הפעולה עם הנהגת ההורים, קשובים לצרכים ולבקשות, ופועלים בשקיפות בתהליכי קבלת החלטות משותפות. מטרתנו היא להעניק שירות איכותי שעונה על צרכי התושבים ועצם פתיחת ההרשמה לכלל ילדי העיר, ללא שינוי בעלויות, מאפשרת גם לאוכלוסיות שילדיהם אינם רשומים למסגרות, להנות משירות חינוך בלתי פורמליים בתקופת החופש".

נושא הקייטנות שנבחר הוא "מנהרת הזמן- מסע למצרים", במהלכן יועברו תכנים חוויתיים המלמדים את ערכי ומסורת החג דרך, סיפור ויצירה. בנוסף, יתקיימו שני חוגים עבור ילדי הצהרונים, בתחום הדרמה והתנועה.

גולן ביטון, סמנכ"ל הרשת והממונה על תחום הצהרונים, מציין כי: "מעבר לפתיחת ההרשמה לכלל האוכלוסיות ומתן הזדמנות שווה להנות משירותי החינוך של הרשת, אנו מציעים קייטנות איכותיות וערכיות, לרבות חוגים ופעילויות חווייתיות ופדגוגיות, שיועברו על ידי צוותי עובדות מקצועיות ומסורות. שמחתי לקחת חלק בדיונים, שהגיעו לכדי החלטה משותפת חשובה לכולנו".

הקייטנה תתקיים בין התאריכים 31.3.2020 – 6.4.2020 , במשך חמישה ימים, בין השעות 7 וחצי בבוקר ועד אחת בצהריים, ותכלול ארוחת בוקר, בעלות של 330 שקל. עבור ילדי הצהרונים הרשומים במסגרות, הקייטנה תתקיים עד השעה 16:00, ללא תשלום נוסף. לא תתאפשר הרשמה לאחר המועד האמור.

ההרשמה לקייטנת פסח תהיה פתוחה בין ה- 8.3.2020 – 17.3.20, באתר רשת חוויות. לאחר מועד זה לא תתאפשר הרשמה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *