רשת חוויות רחובות מציגה: מופעים לילדים עד הבית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
תמונת אילוסטרציה

 

עיריית רחובות ורשת חוויות מגיעות לראשונה עם מופעי תרבות לשכונות ברחבי העיר, במהלך חודש אפריל: התושבים מוזמנים לצפות ממרפסות הבתים במופעים לילדים, שיעלו אמנים תושבי העירורדינון, המלך שניר, קוקו ג'מבו וגן דניאל 5-26 באפריל בשכונות, כל המופעים יתקיימו בשעה 16:00.

עיריית רחובות ורשת חוויות מחזקים את החוסן הקהילתי ומביאים מופעים לילדים אל בתי התושבים: בימים אלו נערכות עיריית רחובות ורשת חוויות לקיום אירועי אמנות לילדים במספר מוקדים בשכונות ברחבי העיר, לכלל האוכלוסיות, כך שהתושבים יוכלו לצפות במופעים ממרפסות הבתים. בתוך כך, המיזם מעודד אמנים מקומיים, במטרה לחזק את העסקים בעיר.

למיזם שותפים זוהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ואמיתי כהן יו"ר רשת חוויות וחבר המועצה שאול צגהון מחזיק תיק השכונות בשיתוף הנהלת הרשת- אלרואי אסרף מנכ"ל הרשת וגולן ביטון, סמנכ"ל הרשת ומנהל המיזם וראשי אגפי העירייה- אגף שכונות בראשות רמי מדהלה, אגף תנועה ופיקוח בראשות ליאור שוקרי ואגף ביטחון ובטיחות בראשות אליצור זרחי ובניהול שטח של בצלאל שרעבי.

ראש העיר, רחמים מלול, בירך על היוזמה, ומסר כי "העירייה נוקטת בפעולות להרמת המורל של התושבים ומתן שירותים בדרך יצירתית, לצד חיזוק העסקים המקומיים והמשך קיום מערך הסברה אפקטיבי שמשאיר את התושבים בבתים- עם מלוא המידע. אני מזמין את ילדי העיר ליהנות גם מהבית עם הפעילות העניפה שהכינו עבורם ברשת חוויות . "

אמיתי כהן, מסר כי "את הרעיון ליוזמה המבורכת העלה גולן ביטון, סמנכ"ל הרשת ויחד עם המנכ"ל אלרואי אסרף, פנינו לשותפינו לעשייה בעירייה, שמיהרו להרים את הכפפה. אני מודה לזוהר בלום ולמנהלים שהתגייסו למיזם החשוב, אשר יספק לילדים תרבות איכותית קרוב לבית, לצד חיזוק אמנים מקומיים. המטרה היא לייצר חוסן קהילתי, לספק פעילות פנאי של חוויות עד הבית ולהירתם למאמץ העירוני להשאיר את התושבים בבתים ולמנוע את התפשטות הנגיף. תודה מיוחדת לאמני רחובות, שהתגייסו מכל הלב לפעילות. אני קורא לתושבים להימנע מיציאה מהבתים, ביחד נשארים בבית!".

מ"מ ראש העיר מחזיק תיק החינוך זוהר בלום, מסר כי: "החינוך הבלתי פורמאלי תופס כיום מקום משמעותי בקרב ילדי העיר וכל יוזמה מעשירה, שמעלה גם את המורל הקהילתי, היא חשובה עבורנו. אני שמח לקחת חלק במיזם ומודה למנהלי העירייה והרשת שהתגייסו לנהל אותו בפועל. מאחל לימים רגועים וקורא לכולם להישאר בבתים ולצפות במופעים מהמרפסות, ביחד נצא מחוזקים מהמשבר".

רשימת המופעים

5.4 המופע של ורדינון, פארק רחובות הצעירה
6.4 המלך שניר, פארק רחובות החדשה
7.4 קוקו ג’מבו, פארק צרפתי
12.4 קוקו ג’מבו , פארק אחוזת הנשיא
13.4 המלך שניר, פארק נווה אלון
16.4 ורדינון, פארק רחובות ההולנדית
19.4 ורדינון, פארק רחובות המדע
22.4 המלך שניר, פארק אביסרור, שכונת גבירול
23.4 הרב שחקן גן דניאל, פארק שכונת אברהמסון
26.4 הרב שחקן גן דניאל, פארק שכונת עזרא

על התושבים להישאר בבתים.חל איסור מוחלט להגיע למקום המופע .תתבצע אכיפה של הפיקוח העירוני

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *