שוב אלימות: "שמענו צרחות איומות של אישה השוטרים הגיעו מהר ועצרו את הגבר שגם אותם תקף"

חדשות רחובות - מעצר - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

שוב אלימות: "שמענו צרחות איומות של אישה השוטרים הגיעו מהר ועצרו את הגבר שגם אותם תקף. השוטרים עצרו אותו ולדעתי התנהגו אליו יפה מדי".

 

אמש (שלישי) בסביבות 01:00 לפנות בוקר, נשמעו צרחות איומות מאחת הדירות בבניין מגורים, רחוב מנדלי מוכר ספרים במרכז העיר.

שוטרי תחנת רחובות שהגיעו במהירות אל המקום איתרו את הדירה ועצרו את הגבר, נתין זר.

אחד השכנים סיפר למערכת חדשות רחובות ניוז כי החשוד תקף קלות את השוטרת שהגיעה, מוראל יוסף, וזו התנהגה אליו בדיוק כפי שהייתה צריכה (ראו בסרטון).

החשוד נחקר ונשלח למעצר.

 

(סרטון)

השכן סיכם: "חשוב שהאזרחים ידעו שיש שוטרים שיודעים לעבוד בצורה מקצועית לגברים אלימים ובכלל. כל הכבוד לשוטרת מוראל יוסף עת המעצר וההרתעה שהפגינה כלפי הגבר האלים!".

השוטרת מוראל יוסף

לפני זמן קצר הובא לדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון בפני השופט הישאם אבו שחאדה.

סנגורו של החשוד עו"ד בני בן נתן ביקש לשחררו ולהסתפק בהרחקתו מהעיר רחובות: "החשוד מתאר שהיה ויכוח בינו לבין בת זוגו, מכחיש כל אירוע אלימות, להפך, מספר שהוא הותקף ונזרקו עליו דברים והוא לא הגיב באלימות. אתמול בשעה 12 וחצי בלילה מגיעה המשטרה ועוצרת את החשוד, מודיעים לסנגוריה הציבורית לאחר השעה 3 ואני מגיע לתת ייעוץ, הבנתי מחברי שהחשוד נחקר היום בשעות הבוקר, אנחנו כעת בשעה 3 וחצי בצהריים, תיק פשוט שניתן לסיים אותו בקלות, גביית עדות מהאישה, השכנים לא נכחו באירוע ובזה אפשר לסיים את התיק. התיק הזה היה צריך להגיע לבימ"ש כאשר נעשו פעולות בתיק, כעת אני מניח שיש דוחות פעולה של השוטרים שהגיעו למקום, הודעת החשוד וזהו, אני מניח שהמתלוננת לא באמת התלוננה, ככה אני מבין מהתשובות של חברי, כאשר חבריי מציינים בבקשה שהחשוד חשוד בעבירות המיוחסות לו, צריך חשד סביר, אין די בלהגיע למקום ולראות את האישה בוכייה".

בית משפט המחוזי לוד צילום רחובות ניוז

השופט שחאדה בחן את הדברים והורה להאריך את מעצרו עד יום ראשון.

השופט בהחלטתו: "לפני בקשה להורות על הארכת מעצרו של החשוד ב-5 ימים, וזאת בגין חשד לביצוע עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש של בת זוג. עיינתי בתיק החקירה ואכן קיים חשד סביר לביצוע העבירה האמורה. למתלוננת יש גם חבלה שצולמה ע"י המשטרה".

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *