שיפוט אנושי! העירייה ביטלה כתב אישום למבוגר שעישן בבית החולים קפלן בגלל מצבו הכלכלי והבריאותי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

שיפוט אנושי! העירייה ביטלה כתב אישום למבוגר שעישן במקום אסור בבית החולים קפלן בגלל מצבו הכלכלי והבריאותי.

בית חולים קפלן

תושב רחובות כבן 70 קיבל מפקח עיריית רחובות קנס על סך 1,000 שקלים בגין עישון בשטח אסור בתוך בית החולים קפלן. משסרב התושב לשלמו, בחודש מרץ אשתקד הוגש נגדו כתב אישום אל בית משפט השלום ברחובות. בחודש ינואר 2021 התנהל דיונו בנושא אצל השופטת אדנקו סבחת חיימוביץ כאשר מטעם המחלקה המשפטית של העירייה נכחה עו"ד עמית אדר.

 

במהלך הדיון טען לחפותו וסיפר: " הייתי עם הבן שלי במיון שעות, שיצאתי החוצה הבן השני התקשר לדרוש לשלום אחיו, תוך שיצאתי עם הפלאפון כדי לא להפריע ולשוחח במיון אחזתי בידי השניה סיגריה שלא עישנתי. הפקח רואה אדם מבוגר בבית חולים, זה לא מקום בילוי, בא ונותן לי רפורט, אני מציג תלוש שכר ומזה אני חי. הסיגריה…כאילו רצחתי מישהו, שום שלט לא היה שם וזה לא היה בתוך בית החולים".

גם השופטת חיימוביץ סבחת הסכימה שיש קושי ראייתי בסיפור: " מהתמונות לא ניתן לדעת האם הנאשם אכן עישן במקום ציבורי כנטען בכתב האישום".

השופטת אדנקו סבחת חיימוביץ

מאז הדיון שוחח הנאשם, תושב רחובות בן ה- 70 עם התובעת, עו"ד עמית אדר, מטעם המחלקה המשפטית של עיריית רחובות וזו אמרה לו שלפנים משורת הדין היא מבטלת את כתב האישום. היום (שלישי) אישרה השופט  סבחת חיימוביץ את מחיקת כתב האישום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *