שירות מעליות – כל מה שאתם צריכים לדעת

ofir

שירות המעלית הוא חלק מהותי בכל בניין. זה הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם נכנסים לבניין וזה הדבר האחרון שהם רואים כשהם עוזבים. מעליות הן גם חלק חיוני בבניינים רבים מכיוון שהן משמשות להעברת אנשים מקומה אחת לאחרת בקלות וביעילות.

שירות מעליות קיים כבר זמן רב, אך הוא השתנה לא מעט בשנים האחרונות עם חידושים וטכנולוגיות חדשות שנכנסו לפעולה. לדוגמה, על מנת לייעל את המעליות, חלק מהחברות החלו להשתמש בטכנולוגיה פניאומטית במקום בטכנולוגיה הידראולית שיכולה להפחית את כמות ההספק הדרושה עד 30%. שיפור זה עוזר להפחית את טביעת הרגל הפחמנית של הבניינים הללו, וזה תמיד דבר טוב!

בוחרים שירות מעליות מקצועי

שירות מעליות הוא שירות המספק הסעות לאנשים הזקוקים לכך. שירות זה יכול להינתן על ידי הבניין, החברה או מפעיל עצמאי. מעלית היא סוג של הובלה אנכית המעבירה אנשים או סחורות בין קומות בבניין, תוך שימוש בכוח חשמלי. מעליות מופעלות לרוב על ידי מנועים חשמליים המניעים שרשראות ומערכות משקל נגד. הם משמשים בדרך כלל בבניינים כדי להעביר מספר רב של אנשים מקומה אחת לאחרת מבלי להשתמש במדרגות.

המעלית הידועה הראשונה נבנתה על ידי אלישע אוטיס בשנת 1853 ושימשה כנסיעה שעשועים בתערוכת קריסטל פאלאס בניו יורק בשנת 1854. השימוש המסחרי הראשון במעליות היה בשנת 1857 כאשר אוטיס התקין אותן בחנות הכלבו האאוטו בניו יורק, מה שגרם זה חנות הכלבו הראשונה עם פיר מעלית

תבדקו איזה שירות מתאים לכם

מעלית היא סוג של תחבורה אנכית המעבירה אנשים או סחורות בין קומות של בניין, כלי שיט או מבנה אחר. מעליות מופעלות לרוב על ידי מנועים חשמליים המניעים כבלי מתיחה ומערכות משקל נגד כמו מנוף, או שואבים נוזל הידראולי כדי להרים בוכנה גלילית כמו ג'ק.

שירות מעליות הוא מתן מעליות להובלת אנשים למעלה ולמטה בתוך חלל סגור כגון בניין. שירות מעליות כולל מעליות נוסעים ומשא כאחד. מעליות נוסעים משמשות להובלת אנשים מקומה אחת לאחרת בתוך מבנים בעוד שמעליות משא משמשות להובלת סחורות בין קומות במחסנים ובמפעלים.

מגיעים לכל קומה בנוחות מרבית

שירות מעליות הוא שירות המספק הסעות לאנשים הזקוקים לכך. זה הוצג לראשונה בסוף המאה ה-19. הרעיון למעלית הגיע מאדם בשם אלישע אוטיס, שהמציא את מתקן הבטיחות שעוצר את נפילת המעלית אם הכבל נשבר.

שירות מעליות הוא סוג של שירות המעניק לאנשים אלטרנטיבה למדרגות. השירות ניתן בבניינים בהם גובה הבניין עולה על חמש קומות. שירותי מעליות משמשים לעתים קרובות אנשים הסובלים מבעיות ניידות, כמו אלה המשתמשים בכיסאות גלגלים לצורך ניידות או אנשים המתקשים בהליכה. מעליות משמשות לעתים קרובות גם אנשים שנושאים חפצים כבדים או מזוודות, כמו תיירים ונוסעים עסקיים. אתם רק צריכים לבחור שירות מקצועי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *