פרסום ראשון: שי סלמי שנאשם ברצח אישתו יישלח לבדיקה פסיכיאטרית

הותר לפרסום: יפית פוריאן ז"ל היא הנרצחת ברחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: שי סלמי 36 מרחובות, שנאשם ברצח אישתו יפית פוריאן. יישלח לבדיקה פסיכיאטרית לבדוק אם הוא כשיר לעמוד לדין.

https://t.me/RehovotNews

בדיון שנערך הבוקר (שני) בבית משפט המחוזי בלוד, נענתה השופטת רות לורך לבקשת סנגורו של שי סלמי, עו"ד ערן ראו, לפיו יישלח סלמי לבדיקה פסיכיאטרית, כאשר השופטים ציינו כי לא ידוע שיש לו עבר פסיכיאטרי. סלמי כזכור מואשם ברצח אישתו יפית כאשר על גופתה נמצאו 22 דקירות.

עו"ד ערן ראו

במהלך הדיון צוין מצבו של סלמי: "הוא מאושפז בתל השומר מזה חודש לאחר ניתוח השתלת עור. בגלל מצבו הרפואי עדיין לא הוקרא לו כתב האישום" אמר סנגורו ראו וסיכם: "בנסיבות אלה אבקש שלא לקיים את ההקראה היום, עוד אבקש לשלוח אותו להסתכלות בהסכמת הפרקליטות".

נשיאת בית משפט המחוזי בלוד השופטת רות לורך הורתה לבצע בדיקה עם בית החולים, שיקבע אם סלמי בכלל כשיר לבחינת הסתכלות אצל הפסיכיאטר המחוזי, ובהתאם לכך יוחלט אם לשלוח אותו לבדיקה שתקבע אם כשיר לעמוד לדין. עוד הורתה השופטת לורך לסנגורו עו"ד ראו, להקריא לסלמי את כתה האישום שיבין את עיקריו.

אולם 29 בית משפט המחוזי לוד צילום רחובות ניוז
אולם 29 בית משפט המחוזי לוד צילום רחובות ניוז

תזכורת:  מכתב האישום עולה כי בחודש ספטמבר, הודיעה רעייתו יפית ז"ל, לשי, שבכוונתה להיפרד ממנו ולעזוב את הבית עם הילדים. שי ניסה לשכנע אותה להישאר והם החליטו להמשיך לטובת הילדים, אבל בלי להתנהל כזוג. השניים התגוררו יחד עם ארבעת ילדיהם ביחידת דיור בקומות השנייה והשלישית בבית הוריו של סלמי ברחובות. לאחר מספר ימים, לקח שי את הפלאפון של יפית וזיהה שם התכתבות עם אדם שעבד איתה, עובד זר עמו היתה בקשר. בסמוך לכך, החליט להמית את יפית ולהתאבד.

הותר לפרסום: שי סלמי חשוד ברצח אישתו יפית
הותר לפרסום: שי סלמי הנאשם ברצח אישתו יפית ז"ל

עוד באותו הלילה, כתב סלמי מכתב פרידה לילדיו והוריו ועלה לחדר השינה שם היתה יפית במיטתה ותינוקם בעריסה, שברשותו סכין, מצת וברנר. שי הוציא את העריסה עם התינוק מהחדר, חזר, ודקר את יפית כעשר דקירות בחלקים שונים בגופה ורם למותה, ואז הוסיף ושיסף את גרונה. כשידיו מגואלות בדם, לקח את התינוק לקומת הוריו, הניחו על השטיח וחזר לקומה השנייה, נעל את דלת החדר כשהוא בתוכו והצית את המזרון עליו שכבה. אביו של הנאשם ששמע את התינוק בוכה, עלה ליחידת הדיור ודרש משי לפתוח את הדלת, אך הוא סירב. לכן, ולאחר שהבחין בעשן, שבר אביו את הדלת וחילץ את שי מהחדר כשהוא עם כוויות בכל גופו.

זירת הרצח וכוחות ההצלה צילום: רחובות ניוז

מהחקירה עלה כי סלמי הותיר מכתב בן מספר עמודים שכולל הסבר על החלטתו להתאבד. בחקירתו מסר גרסה שהופרכה, לפיה ניסה לגונן על עצמו. לדבריו, יפית היא זו שתקפה אותו תחילה, ולאחר מכן נפלה על הסכין – גרסה שקרסה אל מול הראיות שנאספו מהזירה והבדיקות שנערכו בהמשך.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://t.me/RehovotNews

חוקרי היאל"כ הצליחו לגבש תשתית ראייתית המצביעה על כך שהבעל נטל את מכשיר הטלפון של רעייתו, והתחקו אחר שיחות שניהלה עם גבר אחר שהיא מכירה. הוא הבין שהיא החליטה באופן סופי לסיים את הקשר איתו והחליט לשים קץ לחייה. ביום האירוע הוא נטל, כאמור, סכין ודקר אותה למעלה מ-10 פעמים בפלג גופה העליון, ולאחר מכן שיסף את גרונה.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *