שמחה מהולה בעצב: אחיו של סמ"ר לוברסקי הי"ד התחתן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אריק לוברסקי, אחיו של לוחם דובדבן רונן לוברסקי ז"ל שנפל במהלך פעילות מבצעית לפני כחצי שנה, נישא בתחילת השבוע לבחירת ליבו נטלי.אחד הנוכחים "זה הניצחון האמיתי של המשפחה, להמשיך ולהקים בית  בישראל מלא בשמחה ,זאת למרות האסון שפקד אותם"

בתחילת השבוע נישא תושב רחובות אריק לוברסקי, אחיו של לוחם דובדבן סמ"ר רונן לוברסקי ה"'ד  לבחירת ליבו נטלי. רונן עצמו אומנם לא היה נוכח בחופה אך הוזכר בטקס המרגש בעת חילופי הטבעות שלא השאירה אף עין יבשה מצד הנוכחים שהשתתפו בחתונה. בין האורחים שכיבדו את המשפחה הייתה לנציגות הצבאית השפעה רחבה וכך מלבד מפקד דובדבן היו גם הצוות של רונן ז"ל והן אנשי מכון מאיר בו לומד החתן. כאשר הרב דב ביגון ראש אותה ישיבה קידש את הזוג הטרי מתחת לחופה.

גם במהלך החתונה  ליוו אות משפחת לוברסקי "פורום בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות ותנועת "אם תרצו". "זה הניצחון האמיתי של המשפחה, להמשיך ולהקים בית  בישראל מלא בשמחה ואור,למרות האסון שפקד אותם. נותר רק לאחל להם המון מזל טוב ושנדע רק שמחות", אמר אחד המשתתפים בחתונה.

רונן לוברסקי ז"ל
רונן לוברסקי ז"ל

כזכור, סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל נפטר לאחר שנפצע באורח אנוש במהלך פעילות מבצעית בסמוך לרמאללה בסוף חודש מאי השנה בעת השליך עליו מחבל פלטת שיש על ראשו. רונן הובהל לבית החולים וכעבור 48 שעות הוא נפטר מפצעיו. חבריו ליחידה ניהלו מצוד אחר המחבל שהשליך את פלטת השיש ובתום שבועיים של חיפושים הוא נלכד והוגש כתב אישום כנגד המחבל אסלאם יוסף אבו חמיד.המשפחה הייתה מעורבת בדיונים והאח אריק אף קרא לגזור על המחבל עונש מוות,וכאשר נודע למשפחה כי הרכב בית הדין לא מאפשר לגזור גזר דין מוות ,הם החליטו להחרים את דיוני משפט המחבל.

חשוב לציין כי כמה חודשים לאחר הרצח ביתו של המחבל טרם עבר מיפוי לפני הריסה ואי לכך משפחת לוברסקי ביקשה מהמדינה להרוס אותו בהקדם ואכן לאור הדברים צה"ל הודיע כי בכוונתו להרוס את בית המשפחה של אבו חמיד.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *