שני צעירים נעצרו בחשד לביצוע עבירות מין בנערה בת 16

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
צילום אילוסטרציה

באחת מתחנות במרחב שפלה התקבלה תלונה מנערה בת 16 כי לפני כארבעה חודשים נאנסה על ידי שני צעירים.מפאת גילם לא ניתן לפרסם פרטים מזהים.

החשודים נער בן 17 וצעיר בן 19  נעצרו ביום חמישי לחקירה וביום שישי הובאו לדיון בעניינם בבימ"ש השלום בפ"ת, בסיומו הוארך מעצרו של החשוד בן ה- 19 בחמישה ימים ושל החשוד בן ה-17 בארבעה ימים.

על פי החשד הם מאושמים באונס של נערה בת 16 בזמן שהייתה תחת השפעת סמים. עוד עולה כי  הנערה נאנסה על ידי הצעיר לאחר שימוש בסמים, ולאחר מכן נלקחה לדירה אחרת ונאנסה על ידי הנער. החשוד בחקירתו טוען כי יחסי המין היו בהסכמה. מעצרו הוארך בחמישה ימים.

החקירה נפתחה לאחר שהנערה  הגיעה לפני לפני כמה ימים  לאחת מתחנות המשטרה באזור השפלה וביקשה לגיש תלונה על  אונס כפול שעברה לפני כארבעה חודשים על ידי שני אנשים אותם היא מכירה. הנערה סיפרה בתלונתה כי פגשה במכר, (החשוד בן ה-19), ולאחר הפגישה הם הלכו לדירה, עישנו ביחד גראס ולאחר שהיא הייתה תחת השפעת הסם הוא אנס אותה.

עוד הוסיפה הנערה כי  מיד לאחר האונס היא נלקחה על קטנוע לדירה אחרת, שם שהה הנער בן ה-17 אשר אנס אותה גם כן. עוד ציינה הנערה בפני החוקרים כי לא הבינה בתחילה איך הגיעה לדירה השנייה. הנערה הביאה גם עדות שמחזקת את תלונתה.

בעקבות הדברים והתלונה שהוגשה  נפתחה חקירה והשניים נעצרו לחקירה ביום חמישי האחרון . בחקירתו טען הצעיר כי הוא והנערה אכן ידידים ומכירים, ואכן הם נפגשו, עישנו יחד גראס וקיימו יחסי מין שהיו, לדבריו, בהסכמה המלאה שלה. עוד טען החשוד כי בעבר כבר קיים יחסי מין עם הנערה בהסכמה.

אתמול (שישי) הובאו  החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה. בדיון חזר החשוד על טענתו כי יחסי המין היו בהסכמה. אך בסיומו הוארך מעצרו של החשוד בן ה- 19 בחמישה ימים ושל החשוד בן ה-17 בארבעה ימים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *