שעריים בניסוי כלים ראשון לקראת העונה בסינטטי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הקבוצה של שלומי עמר תפגוש מחר את הפועל ירושלים למשחק אימון.במקביל נעשים מאמצים להכשיר את האצטדיון הכדורגל לאמצע ספטמבר.
שתי היורדות הטריות מהלאומית לליגה א' מכבי שעריים והפועל ירושלים יקיימו ניסוי כלים ראשון(מחר,9:00) לקראת העונה הקרובה במגרש הסינטטי החדש בסמוך לאצטדיון.


הקבוצה הרחובותית החלה את אימוניה בתחילת השבוע תחת הדרכתו של שלומי עמר וכעת היא עסוקה בעיקר בניסיון לייצב את השורות ,זאת אחרי שהחתימה השבוע לא מעט שחקנים שחלקם הגדול שיחק במכבי יפו קביליו.
בשעריים שוקדים בימים אלו בהחזרת האצטדיון ע"ש מדהלה לכשירות משחק.היות והמתקן עבר לפני כשנה מתיחת פנים .בשעה שהבעלים אלדד פרי החליט לקחת תחת חסותו את המחלקה ובשל העדר מתקנים ,בוצע חיתוך של המגרש לרוחב וכתוצאה מכך נוצרו 3 מגרשים קטנים המתאימים למשחקי שמיניות וילדים . על מנת שאותם ילדים ונוער יוכלו להתאמן גם בשעות החשיכה, הוצבו במקום עמודי תאורה גדולים עם זרקורים. לאור הדברים ,כעת נעשים במגרש עבודות חשמל ותשתיות על מנת שיוכל לעמוד בסטנדרטים שמציבה ההתאחדות לכדורגל למשחקי ליגה א'. בשעריים , בטוחים שעד אמצע ספטמבר השנה הם יצליחו במשימתם ולשם כך עובדים בקדחתנות רבה לסיים את העניין כמה שיותר מהר ולטובת העניין הושקעו כ-200 אלף שקל לביצוע העבודות.
נכון לרגע זה, עדיין לא נמצא פתרון למשחקי הבית של הקבוצה ואחרי שהמשא ומתן מול היריבה העירונית עלה על שרתון ,קברניטי המועדון מקווים שהעירייה תאשר להם להשתמש באחד משני המגרשים הסינטטיים שנבנו לאחרונה בין בריכת וייסגל לאצטדיון שעריים. עיקר הבעיה נעוצה שהמתחם טרם קיבל טופס 4 אותו אישור שמעיד על סיום בניה רשמי .
ביום ראשון הבא (6/8) ייערך במשרדי ההתאחדות לכדורגל הגרלת לוח משחקי גביע וליגה .כאשר המועד האחרון לחידוש ורישום קבוצות ליגה א' הוא עד התאריך 3/8 (חמישי הבא)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *