שעריים תפגוש את לחמן

שעריים תפגוש את לחמן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מכבי שעריים שתתארח מחר(ב') אצל מכבי הרצליה תרצה להמשיך במומנטום החיובי שתפגוש את המאמן החדש של האורחים אייל לחמן(צילום: מני בן ארי)

מכבי שעריים ערכה הבוקר את האימון המסכם באצטדיון נס ציונה לקראת ההתמודדות מחר(שני 19:00 שידור ישיר ערוץ הספורט) בחוץ מול מכבי הרצליה. המאמן אופיר חיים ניצל את השטח הרחב של האצטדיון המקומי על מנת לערוך אימון טקטי לקראת המשחק הכל כך חשוב מול הקבוצה מהשרון שמינתה בסוף השבוע את המאמן אייל לחמן במקומו של פטריסיו סייג. הרצליה המדורגת במקום ה-11 בטבלה לא הצליחה לנצח בארבעת המחזורים האחרונים בליגה ולזכותה 34 נקודות ,כאשר הפסד נוסף יכול לסבך אותה במאבקי התחתית מחזור אחד לסיום העונה הסדירה.

מלבד העובדה שלחמן ידוע כחסיד המשחק הנוקשה שעריים צריכה לשים עין על החלוץ שלא מפסיק לכבוש ומשגע את הליגה, ג'ורדן פושה שבארסנל שלו 22 כיבושים בליגה ועוד 2 בגביע המדינה. חשוב להדגיש ,אין אף שחקן בכל הליגות בארץ, כולל הנמוכות ביותר ,שכבש כמות כזו של שערים.מלבד התכשיט של אריאל שיימן הכחולים מרחובות יפגשו למפגש פיקנטי את צ'אם מאמדו שפתח את העונה בקבוצה ולאחר שאכזב ביכולתו המקצועית הוא שוחרר בחלון העברות לצהובים מהרצליה.
הזר הבוסני ,אלדר חסנוביץ' שמאז הצטרפותו בינואר הביא רוח מרעננת לחולית הקישור סובל ממתיחה והוא יעדר מהתמודדות כמו הבלם רן ברקוביץ. בשעריים שסופרים משחק רביעי ברציפות ללא הפסד מבינים שאם הם חוזרים מהרצליה עם שלוש נקודות הם מדלגים מעל לקו האדום ויוצאים לפגרת נבחרת שהכל תלוי רק בה לפני המחזור האחרון בעוד שבועיים שתארח את בני לוד במשחק שינעל את הליגה הסדירה לפני משחקי הפלייאוף התחתון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *