buypostil

חיילים סדירים וחיילי קבע, שוטרים ואנשי כוחות הביטחון מצרפים נפשם כדי להגן עלינו מכל רע.

הם שומרים בגבולות, יוצאים למבצעים מסוכנים וגורמים ליקיריהם ולבני המשפחה להדיר שינה מעיניהם.

לא אחת, החיילים נפצעים במהלך מבצעים ולא מדובר הפציעות שטחיות בלבד, אלא הפציעות שאינן מאפשרות לנהל אורח חיים תקין בחיי האזרחות.

במצב זה נשקלת האפשרות להגיש תביעה נגד משרד הביטחון. 

מתי ניתן להגיש תביעה נגד משרד הביטחון קרדיט תמונה FREEPIK
מתי ניתן להגיש תביעה נגד משרד הביטחון קרדיט תמונה FREEPIK

 

מתי ניתן להגיש תביעה נגד משרד הביטחון

כשחייל, שוטר או איש ביטחון מעניק כל כך הרבה למדינה, חשוב שהמדינה תדע לעזור בעת צרה. ולכן, חיילים שנפצעו במהלך השירות והם זקוקים כעת לטיפולים רפואיים כדי להמשיך בחייהם. לא פעם הטיפולים האלה עולים כסף רב, והחיילים זקוקים למימון כדי להיעזר בהם. במקרה זה ניתן להגיש תביעה נגד משרד הביטחון על ידי עורך דין מנוסה כדי להוציא את המימון שלו הם זקוקים. חשוב להבין כי רק נפגעים שנפצעו במסגרת השירות הצבאי רשאים להגיש את התביעה ויש צורך להוכיח זאת. כל תביעה מסיבה אחרת עלולה להידחות.

איך כדאי להגיש תביעה נגד משרד הביטחון

לא רבים יודעים כיצד להגיש את התביעה למשרד הביטחון. ריבוי הטפסים והאישורים מבלבל והחיילים לא פעם אומרים נואש. לפיכך יש צורך בעזרתו של איש מקצוע מנוסה ומקצועי אשר יוכל להעניק את המענה הדרוש. עורך דין משרד הביטחון הוא איש המקצוע שכדאי לפנות אליו על מנת לקבל ליווי מההתחלה ועד הסוף. עורך דין משרד הביטחון בקי בכל החוקים ומכיר את נהלי הגשת הבקשה. הוא גם בוחן את המקרה הספציפי של הנפגע יודע להעריך את אחוזי הפיצויים המגיעים לו.

איך בוחרים עורך דין משרד הביטחון?

חשוב לבחור עורך דין משרד הביטחון מנוסה ומקצועי אשר ילווה את הנפגעים בתהליך. מכיוון שמדובר בתהליך רגיש מעין כמותו, חשוב למצוא את האדם הנכון. מסיבה זו כדאי להשקיע מעט יותר מאמצים במטרה למצוא עורך דין כלבבכם. ניתן לשאול חברים אם הם מכירים עורך דין טוב, לבדוק באתרי אינטרנט וגם לבחון בעצמכם. הגיעו לפגישה ראשונית עם עורך הדין על מנת לבדוק אם הוא מתאים לכם. האם יש לו ידע משפטי בתחום? האם הוא מתייחס למקרה שלכם במלוא הרצינות הראויה?

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *