"תוכנית גל": ע"ש גל ארליך ז"ל שנרצח בהונדורס – למנהיגות קהילתית (לתואר B.A) במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
גל ארליך ז"ל. התמונה באדיבות המשפחה

גל ארליך, בן 23 במותו,תושב העיר רחובות היה מטייל ישראלי שנרצח בהונדורס בשנת 2001,  לאחר שניסה להגן על חברתו הניו זילנדית משודדים שניסו לאנסה.כחלק מפרויקט ומיזם  להנצחתו לטובת סטודנטים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט,המשפחה סיכמה על תוכנית לימודים  "תוכנית גל" למנהיגות קהילתית (לתואר B.A) במכללה האקדמית ללימודי משפטים,בהוד השרון

טרגדיה נוראה סיימה ביולי 2001  טיול בחו"ל של צעיר ישראלי תושב העיר רחובות: גל ארליך, בן 23 במותו , נרצח בשמורת טבע בהונדורס.
ארליך טייל עם חברתו הניו-זילנדית בשמורת טבע ליד העיר סייבה. השניים הותקפו על ידי שודדים, שאיימו עליהם ודרשו את כספם וחפציהם. לאחר מכן ניסו לאנוס את חברתו של ארליך. גל בוגר סיירת מובחרת בצה"ל  הסתער עליהם כדי להגן על בת זוגו – ובעקבות כך שילם בחייו. בשעה שאותם שודדים ירו בו  בראשו מטווח קצר ונמלטו. חברתו של ארליך, שנפצעה בבטנה, באורח קל. מיהרה להביא אותו לבית חולים ציבורי, ומשם הועבר לבית חולים פרטי, נותח בראשו – אך זמן קצר לאחר מכן נפטר מפצעיו הקשים.
גל,הצעיר מבין האחים למשפחת ארליך  טייל כבר למעלה משנה באמריקה,תחילה בארה"ב ובהמשך במרכז אמריקה,התפרנס מהדרכת צלילה במועדון מקומי.היה אמור לחזור ארצה  לאחר שנרשם ללימודי ביולוגיה ימית באוניברסיטת תל אביב.

בשנים שחלפו עסקו במשפחת ארליך בעיקר בהנצחתו של בן הזקונים.  אחיו של גל, שחף,חתם אתמול (שני) על המסמכים עם המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט בהוד השרון כחלק מפרויקט "תוכנית גל" למנהיגות קהילתית (לתואר B.A) במכללה האקדמית ללימודי משפטים, חשבונאות,מינהל ממשל ומשפט. המרכז השוכן בהוד השרון בקמפוס כפר הנוער ע"ש ב.צ מוסינזון.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *