תושבי רחובות נשארים בבתים ומאזינים לספרים מוקלטים

חדשות רחובות - איטל בציר אלשיך

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
איטל בציר אלשיך

בעת הזאת, כשכל התושבים ובני המשפחה ספונים בבתים, חברת המועצה איטל בציר אלשיך, בתמיכת ראש העיר, פותחים לרשות התושבים שירות ייחודי של  האזנה חינם לספרים מוקלטים מתוך ספרייה דיגטלית – "אייקסט ספרים מוקלטים" למשך חודש ימים.
מעל 2,300 ספרים לקטנטנים ומבוגרים, שהאזנה להם מותאמת גם לבעלי לקוי למידה ולכבדי ראייה.

עכשיו, כשיש לכם את כל הזמן שבעולם, תוכלו ליהנות מהאזנה לספרי רב מכר, ספרי עיון, הדרכה, מד"ב, הומור ועוד בהם: כל ספריו רבי המכר של פרופ' נוח הררי ("קיצור תולדות האנושות", ההיסטוריה של המחר" ו-21 מחשבות על המאה 21", "שעות מתות" מאת אורי אדלמן, "ילדי בית העץ" מאת רן כהן אהרונוב , "קופיקו" מאת תמר בורנשטיין, "הרפתקאות דוד" מאת ינץ ועוד אלפי ספרים.

הספרים מוקראים על ידי מיטב הסופרים העבריים וחלקם על ידי קריינים ושחקנים ידועים. בין הסופרים המושמעים ניתן למצוא את: יהונתן גפן, עמוס תמם, דתיה בן דור, מאיר שלו, דויד גרוסמן, יהודית קציר, אשכול נבו ועוד.

לדברי *בציר – אלשיך*, "הפורמט של האזנה לספרים הופך לרווח בארץ ובעולם, מה גם שלאור העובדה שאנו הולכים לבלות יחד בבית זמן ממושך, הרי שהאזנה לספר מוקלט יכול להוות אלטרנטיבה מצוינת למלא בזמן איכות לכל אנשי הבית. אפילו לילדים שדבוקים למסכים ולמקלדת זאת יכולה להוות הזדמנות לחשוף אותם לספרות וסופרים בדרך קצת אחרת".

כיצד ניתן לממש? מתקינים חינם את אפליקציית "אייקסט", נרשמים כ"משתמש חדש" עם מייל וסיסמא, נכנסים לחלונית "מימוש קופון" בתוך הגדרות ושם מכניסים קוד קופון .
כיצד מקבלים קוד קופון?
שולחים הודעה למייל [email protected] ומקבלים קוד קופון.
מעכשיו תוכלו לבחור איזה ספר שתרצו, לוחצים על "שמיעת ספר" ומתחילים ליהנות.
ניתן למימוש למשך חודש ימים עד ה-22/4

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *