תחקיר: כך בקלות וללא בדיקות נכנס נהג חמוש למתחם בילו סנטר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תחקיר: אזרחים זועמים שהנהלת בילו סנטר לא מציבה מאבטחים בכניסות. "במצב הביטחוני הרגיש אין כל סיבה לחסוך בכסף, לא ברור איך קרה שמחבל יכול להכנס למתחם בחופשיות". מעופר בילו סנטר נמסר: "סנטר"מתחם עופר בילו סנטר פועל בהתאם להנחיות פק"מ". 

 

אזרח שנושא נשק נכנס כבר שבוע ימים למתחם בילו סנטר, ללא בדיקה וללא כל בעיה, מאחר ובכניסות לא מוצבים מאבטחים ואין מי שיבדוק, זאת למרות שיש עמדות שמירה. אחת האזרחיות אמרה לחדשות רחובות ניוז: "ברגע ששמתי לב שחיי מופקרים הפסקתי להגיע למתחם. בתקופה כל כך רגישה מבחינה בטחונית, אין כל היגיון בכך שלא יוצבו מאבטחים. במתחם עובדים גם בני דודים אבל הם לא חסינים, ראינו א. זה בשביעי לאוקטובר, מחבל שבא להרוג מחסל כל מי שהוא רואה ללא הבחנה".

מתחם בילו סנטר צילום: רחובות ניוז

 

בעל עסק במתחם הוסיף לחדשות רחובות ניוז" אנחנו משלמים המון כסף על השכירות והשירות, לא הגיוני שבמשמרת יהיו רק שני סדרנים על קלנועיות וחלקם בכלל לא נושאים נשקים. יש כאן מאות אם לא אלפי משפחות שמגיע להם לערוך קניות בצורה בטוחה ועם שמירה! לא ברור מדוע הנהלת המתחם חוסכת".

 

בילו סנטר צילום: רחובות ניוז

מעופר בילו סנטר בשם הנהלת המתחם נמסר: "מתחם עופר בילו סנטר פועל בהתאם להנחיות פק"מ (פקודת משטרה) של משטרת ישראל לשמירה על בטחון ובטיחות המבקרים. אנו מזמינים את כלל לקוחותינו להגיע ולבקר במתחם עופר בילו סנטר ולהינות מחוויית בילוי וקניה בטוחה ומהנה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *