תחקיר: מטופלים בבית חולים קפלן: "רק אם אתה מכיר מישהו אתה מסודר"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תחקיר: ביקורת קשה על בית חולים קפלן: "עשרות מטופלים סובלים ואין עם מי לדבר, כך זה נראה כשכולם עסוקים בהכנות לנשף פורים שייערך הערב". 

(בתמונה הראשית חדר ההמתנה במכון הדימות)

 

מכון הדימות (צילומי CT) של בית החולים קפלן ברחובות שבר שיא חדש. " המכון נראה היום (רביעי) כמו בית מרזח שלא מבייש אף שוק או פסטיבל" אמר לחדשות רחובות ניוז מטופל שהמתין כשעתיים לצילום גב תוך שהוא נאנח מכאבים. "הזמינו אותנו לשעה 14:45,  השעה 17:00 ועדיין לא הכניסו אותנו".

פרופסור טריף בדר מנכ"ל בית חולים קפלן צילום: רחובות ניוז

בשיחה שנערכה ביום רביעי בין מטופל לאחת העובדת היא הגיבה: "אין מה לעשות, אנחנו כאן לבד, כולם יצטרכו להתאזר בסבלנות כי היו מקרים דחופים שבאו על חשבונכם" אמרה העובדת. "יש ארבע פקידות קבלה שעובדות בצורה מופתית, כולם מקבלים מענה מהיר מהן, אבל התחנה הבאה מתסכלת, יש רק שני חדרי צילום CT פעילים ועשרות מטופלים שממתינים וממש נאנחים מכאבים, חלקם עם מיטות אישפוז, חלקם מלווים על ידי בני משפחה, פשוט ביזיון של יחס במחסור כח אדם".

הזמר איתי לוי מתוך הופעתו בנשף פורים שנערך באולם חצר המלכה. צילום: רחובות ניוז
הזמר איתי לוי מתוך הופעתו בנשף פורים שנערך באולם חצר המלכה. צילום: רחובות ניוז

אחד העובדים הוסיף: " יש הערב נשף פורים באולם חצר המלכה, הרבה עובדים יצאו הביתה להתארגן, החליפו משמרות, מי שמארגן את הנשף הם ועד העובדים והנהלת בית החולים, כך שלדבר עם מישהו כאן אין סיכוי ובטח שלא היום".

מכון דימות קפלן צילום: רחובות ניוז
מכון דימות קפלן צילום: רחובות ניוז

מבית החולים נמסר: "מקצוע הדימותנים הוגדר כמקצוע במצוקה על ידי משרד הבריאות, ואכן קיים מחסור בדימותנים בבתי חולים ברחבי הארץ, לרבות קפלן. אנו משקיעים משאבים רבים לנסות לגייס ולהכשיר דימותנים חדשים וקוראים לכל מי שמעוניין ללמוד מקצוע מבוקש זה לפנות לבית הספר לדימותנים של הכללית הקיים בקפלן. בשל המחסור בדימותנים מעת לעת ישנו עומס במכון הדימות. אנו מצרים על חוסר הנוחות שנגרם למטופלים עקב כך". 

מיון ילדים קפלן צילום: רחובות ניוז
מיון ילדים קפלן צילום: רחובות ניוז

יש לציין כי ישנן בבית החולים קפלן מחלקות טובות שמובילות בתחומים רבים בעולם הרפואה, וכן מאות עובדים טובים ומסורים שמייצגים בכבוד את בית החולים קפלן, אולם המחסור בכח אדם במכון הדימות גורם לסבל נוראי בקרב המטופלים שנשלחים לבצע צילומים מסוגים שונית במכון הדימות.

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

4 תגובות

  1. כן כולם יודעים את זה קפלן זה אוייב האזרחים מי שנכנס לשם ספק שיצא משם אותו הדבר.

  2. את בית החולים קפלן שנקרא בית מטבחיים צריך לסגור מזמן טינופת במקלחות אי אפשר לסגור את הדלתות אי אפשר להתקלח גועל נפש אין יחס משאירים שעות ולאחר מכן שולחים בלי לעשות כלום לא מתקרבים לבית מטבחיים הזה צריך לסגור בדחיפות

  3. יש שם לפחות מחלקה אחת מצויינת בכל רמ"ח מיטותיה, המחלקה הגריאטרית. אולי בזכות המנהלת אולי גם בזכותם של הרופאים שלה, מה שבטוח שד'ר שרי טל מנהלת ביד רמה ונכונה וברמה רמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *