תלונות! הורים מוחים על הזנחה באיכות הסביבה והיעדר חניה במגרשי האימונים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
השטח ליד המגרשים הסינטטים בוייסגל

תלונות! הורים לילדי חוגים כועסים על העדר פיתוח חניה מוסדרת ופיתוח איכות הסביבה במגרשי האימונים בוייסגל. בעירייה מגיבים " לרשות המבקרים עומדת חניית מרכז וייסגל".

מזה שנתיים פועלים מתקני הספורט המספקים מענה לחוגים על פני שלושה מגרשי ספורט מושקעים. אולם בעירייה טרם השלימו את העבודות ומאות הורי ילדי החוגים שפוקדים את המקום מדי שבוע נאלצים להחנות את רכביהם על העשבייה ומדי שבוע הם מתמודדים עם תקר בגלגלים. עוד טוענים ההורים שהוא לטענתם מוזנח, ללא ספסלים, פחי אשפה והזוהמה מסביב רק נערמת. אחד מהם אמר לחדשות רחובות ניוז " לא יתכן שנגיע כל שבוע ונחפש חניה על העשבים, בשבוע שעבר היו אירועים בבריכת ויסגל הסמוכה והחניה היתה מלאה עד אפס מקום. הכל כאן מזוהם, מוזנח, אין אפילי פח אשפה אחד, העירייה צריכה לעשות משהו בנדון לפני החורף הקרב שהכל כאן יהיה בוצי ויהיה קשה יותר לפתח את האזור. למה כל דבר צריך להעשות בלחץ? רק עם קבוצת מחאת הזבל תכנס לתמונה דברים יזוזו כאן? אחרי זה יגידו בעירייה שמחפשים אותם! כז יפה שעה אחת קודם".

מהעירייה נמסר "לרשות המבקרים במקום עומדת חניית מרכז וייסגל, סלולה ומוסדרת בסמוך לכניסה למגרשים. השטח המדובר מיועד למטרת ספורט על פי התב״ע. אנו שוקלים האם להפוך אותו באופן זמני לשטח לחניה ולגינון".

השטחים המדוברים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *