תקציב שיא לחברת הלר לשנת 2023: 448 מיליון ₪

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תקציב שיא לחברת הלר לשנת 2023: 448 מיליון ₪

 

תקציב החברה לשנת 2023 בסך 448 מלש"ח, למעלה מפי שניים מתקציב החברה לשנת 2022 ומהווה גידול של פי 4 בחמש שנים

בשבוע שעבר אישר דירקטוריון הלר את תקציב החברה לשנת 2023 בסך של 448 מלש"ח, שיא של כל הזמנים בתקציב החברה, שפעילותה גדלה מאוד בשנים האחרונות.
תקציב החברה מגלם השקעות עתק בקרית משה – ולראשונה גם כניסה לעבודות בתשתיות השכונה הוותיקה, שדרוג דרך יבנה, פריצת כביש שמשון צור וחניכת האצטדיון העירוני בקיץ 2023. עוד כולל התקציב הקמת שני פארקים עירוניים נוספים, פיתוח שכונות נוספות ואזורי תעסוקה, המשך קידום התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות, ופיתוח עסקי עירוני- התייעלות אנרגטית, נכסים מניבים, ויצירת שת"פ עם מוסדות וחברות.

רחמים מלול, ראש העיר ויו"ר הדירקטוריון: "אני מברך את הל"ר על ההיקף העצום וחסר התקדים של היקף ההשקעות בעיר – במבנים, בפארקים, בכבישים וביזמות כלכלית. כל הפירות הללו ישפרו את רמת החיים בעיר ואת רווחת תושביה".

ניסים סלמן - הל"ר
ניסים סלמן – הל"ר

ניסים סלמן, מנכ"ל החברה: "שנת 2023 מבשרת דברים נפלאים לתושבי העיר – במסגרת תקציב 2023 שאושר זה עתה יוקמו שני פארקים עירוניים נוספים. בינואר נחנוך את פארק גבעת האהבה, בפברואר את פארק גן הפקאן ובמהלך השנה נשלים פרויקטים רבים ונתחיל פרויקטים רבים אחרים ולרבות שדרוג השכונה הותיקה בקרית משה – אתגר הנדסי ותפעול מורכב ביותר. הפעילות הזו הינה פרי של עבודה רבה של צוות קטן, מקצועי ומסור בחברה ולהם אני מודה רבות. כל הגידול העצום בפעילות החברה והצלחתה לא היה קורה ללא דחיפת ראש העיר ושיתוף הפעולה אמיתי ומלא בין מינהל ההנדסה בראשות דלית הראל להל"ר וכמובן תודה על תמיכת חברי הדירקטוריון."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *