תתחדשו! העירייה חידשה את גן ששי בשכונת נווה יהודה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תתחדשו! העירייה חידשה את גן ששי בשכונת נווה יהודה.

הסתיימו העבודות להקמת גינת משחקים חדשה בשכונת נווה יהודה הגינה החדשה, בגודל של 380 מ"ר, כוללת מתחמי משחק חדשים המותאמים לפעוטות ולבוגרים
ראש העיר, רחמים מלול: "מהפיכת חזות העיר נמשכת גם בשכונות הוותיקות וגם בגינות הקטנות יותר והמקומיות. אנחנו מחדשים גינות בכל העיר, ונגיע לכל השכונות ולכל רחבי העיר בכל הקשור בחידוש או הקמת גינות".

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ'

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: " ראש העיר ואני החלטנו להעניק עדיפות לחידושן של גינות וותיקות שלאורך השנים התיישנו מאוד, והפכו ללא אטרקטיביות לתושבים".
השבוע הסתיימו העבודות לחידושו של גן ע"ש ששי עיני ז"ל – (בין רח' השעורה לרח' התאנה, שכ' נווה יהודה). גודל מתחם המשחקים החדש הוא כ- 380 מ"ר ובמסגרת העבודות הוחלף משטח החול למשטח דשא סינטטי בטיחותי תיקני מסוג smartplay, מתקני המשחק הישנים פורקו ובמקומם הוצבו מתקנים חדשים ובימים הקרובים יותקן מפרש הצללה חדש לרווחת באי הגן. מתחם מתקני המשחק כולל: מתקן משולב מונגש בגובה של כ- 5.5 מ' בעל 3 מגדלים, עם מנהרות גלישה, חצובת נדנדות עם שישה מושבים: שני מושבים לפעוטות, שני מושבים לבוגרים ושני מושבים מונגשים לבעלי מוגבלויות מסוג "קן ציפור", קרוסלה, נדנדה "עלה ורד" ומתקן קפיץ. בימים אלה ממשיכה העירייה עובדת על העירייה על חידושן של גינות נוספות בשכונות וותיקות ברחבי העיר וכן על הקמתם של מספר פארקים מרכזיים בשכונות החדשות.

ראש העיר רחמים מלול

ראש העיר, רחמים מלול: "מהפיכת חזות העיר נמשכת גם בשכונות הוותיקות וגם בגינות הקטנות יותר והמקומיות. אנחנו מחדשים גינות בכל העיר, ונגיע לכל השכונות ולכל רחבי העיר בכל הקשור בחידוש או הקמת גינות".

גן ששי נוה יהודה

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר: " אנחנו ממשיכים לחדש ולשדרג גני משחק רבים ברחבי העיר. ראש העיר ואני החלטנו להעניק עדיפות לחידושן של גינות וותיקות שלאורך השנים התיישנו מאוד, והפכו ללא אטרקטיביות לתושבים. אני מודה לתושבים על הסבלנות ולחבר המועצה, תושב השכונה, אבי קינד על שיתוף הפעולה בהקמת הגן".

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *