תתחדשו: מועצת ברנר הראשונה שמתחברת לרשת הסיבים בישראל.

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מהפכת הסיבים הגיעה לברנר. זו המועצה הראשונה שמתחברת לרשת הסיבים בישראל.

ראש מ.א. ברנר דורון שידלוב אירח את שר התקשורת יועז הנדל ומנכ״ל משרד התקשורת דודי מזרחי לרגל השקת מערך הסובים החדש והחדשני שהותקן במועצה. למעשה, ברנר היא המועצה הראשונה בישראל שתהיה מחוברת לתשתית הסיבים של ישראל.
המשמעות של החיבור למערך הסיבים אדירה. מדובר בקפיצת מדרגה מבחינת מהירות הגלישה, איכותה וכמות המידע שיכולה לעבור בזמן נתון. פעולות ברשת שקודם היה בלתי ניתן לבצע או שהיה לוקח זמן ארוך עד שהן היו מסתיימות, תבוצענה במהירות הבזק. התקנת מערך הסיבים תשפר לאין ערוך את איכות החיים של תושבי המועצה ואת יכולת התקשורת עם הסביבה הקרובה והרחוקה אם לצורכי עבודה ואם לצרכים אישיים.

יועז הנדל ודורון שידלוב

ראש המועצה שידלוב: ״התחייבתי לתושבים שהמועצה תהיה מרושתת בסיבים אופטים עד אפריל וקיימתי. לא מדובר בענין טכני של הקמת תשתיות אלא בתפיסת עולם שלי כראש המועצה של חדשנות ומעודכנות שבאה לידי ביטוי בחינוך, בשירותי המועצה, בפיתוח ועכשיו גם ברשת תקשורת מודרנית״.

יועז הנדל

השר הנדל: מה שעמד לנגד עיניי הוא חיבור של הפריפריה למרכז. זה נכון בכבישים, בחשמל ועכשיו גם בתקשורת מהירה. נכון ברנר אינה פריפריה אבל מדובר במרחב כפרי שחשוב לי באותה מידה, כמי שבא מכזו.
השר הנדל הודה לשידלוב על מאמציו לקדם את הקמת תשתיות הסיבים על אף הקשיים הטכנים של פיזור יהשובים במעצה והפיזור של הבתים בתוך הישובים ואיחל מזל טוב לתושבי המועצה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *