אופים מתוך געגוע: תלמידי ברנקו וייס אירחו את אימו של החייל החטוף

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אופים מתוך געגוע: תלמידי ברנקו וייס ברחובות אירחו היום את ויקי כהן, אימו של החייל החטוף נמרוד כהן, והכינו את העוגה האהובה עליו לקראת חג שבועות.

 

בוקר מרגש ברחובות: ויקי כהן, אימו של נמרוד כהן השבוי בעזה כבר למעלה מ-245 ימים שיתפה בשבוע שעבר את המתכון לעוגת הביסקוויטים האהובה על נמרוד- אותה מכינים בני המשפחה בכל שנה.

מינהל החינוך בעיריית רחובות ביוזמה משותפת עם מנהל בית הספר ברנקו וייס, צחי וילנר, ותלמידות ותלמידי מגמת קונדיטוריה בבית הספר החליטו להפתיע את ויקי והזמינו אותה לבוקר מיוחד ומרגש בבית הספר.

היום, ראשון (9.6) הגיעה ויקי לבקר בבית הספר ושם המתינו לה תלמידי מגמת קונדיטוריה עם עוגות ביסקוויטים מיוחדות, משוקטות ומעוצבות, שהכינו כמחווה לעוגה האהובה על נמרוד בחג השבועות. התלמידים והמורה זהבה עזרא, תכננו במשך שבוע ימים את העוגות אותן יכינו לקראת בואה של ויקי, והבוקר השלימו את ההכנות של 7 עוגות עליהן התנוססו מסרים של תקווה לחזרתו של נמרוד הביתה בריא ושלם. לבוקר המרגש בבית הספר הגיע ראש העיר מתן דיל יחד עם ראש מינהל החינוך בעיריית רחובות אפרת צוקרמן, מנהלת המח' לחינוך על יסודי רחל בן יצחק ומנהלת מטה משפחות החטופים ברחובות יעל כהן. במהלך הטקס המרגש שהתקיים הבוקר בבית הספר, תלמיד כיתה י"א ליאם אוחנה הקדיש לנמרוד את השיר "אהובי" של אבי אבורומי.

ויקי סיפרה לתלמידות ותלמידי בית הספר על נמרוד, אדם מופנם, צנוע ושקט שאוהב לשחק בקובייה הונגרית וסיפרה על הפעם האחרונה שבני המשפחה דיברו איתו: "יום שישי בערב, 6.10 הייתה השיחה האחרונה שלנו עם נמרוד. למחרת הוא נלחם ליד קיבוץ נירים, הטנק שלו עלה באש והוא נחטף יחד עם חבריו הלוחמים לעזה. אני מאמינה שמחשבה יוצרת מציאות ואנחנו מדמיינים שנמרוד חוזר אלינו הביתה, יושב לאכול בסלון את עוגת הביסקוויטים ואנחנו מספרים לו הכל".

תלמידות ותלמידי מגמת הקונדיטוריה בבית הספר שמחו והתרגשו לקחת חלק בבוקר המרגש ואפו את העוגות הם: הודיה יחיאל, שיר עני, שנהב כהן, בוגי מחקמוב, ליאם אוחנה, יעל שריד, שירה טורלבה, דניאלה אסצ'נק ולידור מורדכייב.

ראש העיר מתן דיל הוסיף: "מודעות, מחשבה וגעגוע יוצרים מציאות. החיילים שלנו עושים את המשימה בחזית ואנחנו עושים את המשימה שלנו בעורף. יחד נמשיך לחשוב, לקוות, להתפלל ולייחל לחזרתו של נמרוד וכל החטופות והחטופים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *