איזה מרגש! הקצין הרחובותי שנלחם בעזה: "אישתי היא הלוחמת האמיתית"

רס"ן נועם נחמני

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

איזה מרגש! קצין המילואים הרחובותי שנלחם בעזה ומגויס מאז אירועי השבעה לאוקטובר, מצדיע לרויטל רעייתו: "אישתי היא הלוחמת האמיתית". 

 

תכירו את רס"ן נועם נחמני בן 46 מרחובות, נשוי ואב לשישה. נועם סיים את שירותו ופתח בת"א עסק לקיימות ושפע. כשלושה חודשים לאחר שקיבל תעודת הוקרה לסיום המילואים, התרחשה מתקפת הטרור האכזרית של החמאס, בשבעה לאוקטובר 2023. למרות שנועם כבר לא היה שייך למערך המילואים, היה לו ברור שהוא נוטל חלק ומתייצב ללחימה: " לעזוב שישה ילדים זה לא פשוט, לעזוב את ניהול העסק הפרטי שלי, חברת ייעוץ בתחום הקיימות שאני שותף בו זה גם לא פשוט, אבל עובדתית, כארבעים אחוז מהחברה שלנו נמצאים במילואים. נכון  שיש הרבה עבודה, אבל שם החברה שלנו 'קיימות ושיפור פני עתיד' (k.v.s), אני אומר לעובדים שלנו שהמציאות היא כמו שם החברה, התנאי לעסוק בקיימות הוא כשיש לכולם ביטחון, כל החברה שלנו נמצאת תחת הנטל בעקבות המלחמה וכדי שנוכל לחזור לעבוד אנחנו חייבים דבר ראשון ביטחון".

רס"ן נועם נחמני ורעייתו
רס"ן נועם נחמני ורעייתו

נועם משרת כקצין אספקה בחטיבה 3 אלכסנדרוני שלקחה ועדיין לוקחת חלק גדול מאוד במערך הלחימה, לחטיבה הישגים רבים במלחת "חרבות ברזל" אך גם אבידות ופצועים.  בהכשרתו שירת כמפקד פלוגת הנדסה, אולם מאז ה- 7.10.2023 מגויס נועם ומשרת כקצין האספקה של החטיבה.
"כשלושה חודשים לפני אירועי אוקטובר קיבלתי פטור, אחרי מה שקרה ביקשתי לסייע ולבסוף נקראתי לדגל והצטרפתי לחטיבה, במהלך הלחימה ביצענו הגנה התקפית בגבול לבנון, עד חודש מרץ 2024. שוחררנו הביתה ובסוף חודש מאי, לפני כחודש וחצי, הוקפצנו שוב, הפעם לרצועת עזה, מאז אנחנו נמצאים במערך הלחימה בכל הגזרות ברצועה ".

ספר לנו מאיפה הכוחות?
"עם ישראל נותן לנו את הכוח, מה שקרה לנו בארץ שלנו אסור שזה יקרה עוד פעם, אבל כשזה קרה היה לי ברור מהרגע הראשון שאני מתייצב לסייע ללחימה, בעבור עם ישראל ובעבור ארץ ישראל".

נועם איבד בלחימה שניים מחבריו

"לצערי נהרגו לנו שני חיילים במהלך הלחימה ובנוסף נפצעו לנו כעשרים חיילים בדרגות שונות. החטיבה נמצאת במשימות התקפה תמידית כאשר המטרות כם להשמיד את החמאס, להחזיר את החטופים ולהשיב את השקט לעוטף".

מתי אתה מגיע לראות את המשפחה? 

" אני מגיע הביתה לגיחות קצרות, של יומיים שלושה וחוזר למערך הלחימה. אישתי רויטל, היא בעצם הלוחמת העיקרית באירוע הזה,  מגיע לה את כל הזכויות במאמץ המלחמתי הזה. בזמן הזה היא  לבד מתפעלת את הבית, אשת חיל שאין דברים כאלה".

מי שירצה לפרגן לעסק של נועם מוזמן להיכנס לעמוד הפייסבוק שלו בקישור 👇👇👇 https://m.facebook.com/kvs.co.il/

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *