איזו בידורית ניידת מומלץ לקנות עבור צרכים מקצועיים ופרטיים גם יחד?

buypostil

קרדיט לתמונות: באדיבות טרטל ציוד הגברה

— תוכן שיווקי —

 

בידוריות ניידות הפכו לאביזר נפוץ מאוד בישראל (ובעולם כולו) במהלך השנים האחרונות, ואנשים שונים משתמשים בהן למטרות שונות. אצל חלקם מדובר בכלי עבודה לכל דבר ועניין, בעוד אצל אחרים מדובר באביזר לשימוש בשעות הפנאי ולצרכי "כיף" והווי. ריבוי הדגמים בשוק עלול להפוך את הבחירה בדגם ספציפי למבלבלת ומאתגרת, אך זה לא בהכרח חייב להיות כך.

קרדיט לתמונות: באדיבות טרטל ציוד הגברה

דגמים ספציפיים של בידוריות ניידות אלחוטיות הזמינות גם בישראל כיום מהווים בחירה מקצועית מתבקשת ומומלצת יותר מאשר אחרים, וחלקם אף מתאימים לשימוש אישי/פרטי ולשימוש מקצועי גם יחד. דוגמה טובה לכך, שמומלץ להכיר מקרוב, היא בידורית ניידת אלחוטית מדגם  S1 Pro Plus של חברת BOSE.

מדוע מומלץ להכיר מקרוב דווקא פריט זה של ציוד הגברה , ומדוע הוא מתאים לשימוש מקצועי ו"חובבני"/פרטי גם יחד?

 דגם מושלם לצרכים מקצועיים

קרדיט לתמונות: באדיבות טרטל ציוד הגברה

בידורית bose s1 pro+ מהווה מבחינות רבות את הדגם האולטימטיבי של בידורית ניידת אלחוטית, עבור כל מי שזקוק לסוג זה או אחר של מערכות הגברה ניידות, ובפרט לבידורית טובה, עבור צרכים מקצועיים שונים. זה יכול להיות, למשל, אומן המעביר הפעלות והופעות לילדים, מוזיקאי המנגן ברחוב או בבתי קפה ומעוניין להגביר עצמו עם רמקול בעל סאונד טוב, מישהו שמעוניין לנגן מוזיקת רקע באירועים קטנים או לתחזק מערך הגברה קיים ועוד.

דגם ספציפי זה מושלם עבור שימושים מקצועיים שכאלו, ממספר סיבות שונות –

הוא קל משקל (6.5 קילו בלבד!) ולכן ניתן לשאת אותו בקלות לכל מקום ללא מאמץ משמעותי.

הוא מעוצב בצורה המשדרת את הסאונד לכל הכיוונים בצורה שווה ומאוזנת כך שניתן להציבו בכל מקום ועדיין כולם ישמעו כמו שצריך.

איכות השמע בבידורית זו גבוהה במיוחד, הרבה מעל ומעבר למרבית הבידוריות הניידות שאנו מכירים: הוא מצויד באקולייזר אוטומטי ומערכת עיבוד צליל מובנית, מיקסר 3 ערוצים ואפשרות חיבור למגוון מכשירים, מיקרופונים וכלי נגינה. הוא גם מצויד במגוון כניסות וחיבורים כך שניתן להתחבר אליו בקלות במגוון דרכים.

לבידורית ניידת אלחוטית זו סוללת ליתיום מובנית המספקת 11 שעות של שמע בווליום בינוני וכחמש שעות בווליום גבוה.

מעולה גם עבור שימוש אישי למטרות פנאי

כל היתרונות שצוינו לעיל רלבנטיים כמובן גם עבור מי שמחפש בידורית עבור צרכים פרטיים/אישיים, בעיקר לצרכי פנאי למיניהם. המשקל הקל יאפשר לכם לקחת את ה S1 Pro Plus לחוף הים או לפיקניק בחיק הטבע, והוא מעל ומעבר למה שצריך עבור מסיבת בית קטנה או סתם עבור מוסיקת רקע כשמארחים חברים ומשפחה לאירוע קטן.

גם המחיר של דגם זה אינו גבוה במיוחד בהשוואה למרבית הדגמים האיכותיים של בידוריות ניידות ואלחוטיות, והוא מגיע כמובן עם אחריות מלאה עבור כל תקלה שלא תקרה. מי שמכיר את המוצרים והמוניטין של BOSE, יודע כי הסיכויים לכך נמוכים מלכתחילה..

זמן הסוללה הארוך יחסית מספיק לכל שימוש פרטי שרק נוכל לחשוב עליו (באילו מצבים אנו צריכים רמקול פעיל במשך יותר מ 11 שעות במקום בו אין לנו אפשרות גם לחבר לחשמל ולטעון?…), ואין כל מניעה שלא להשתמש בו גם כמקור שמע מרכזי בבית, ואף לחבר אליו אלחוטית גם את הטלוויזיה וליהנות מחוויית הצפייה האולטימטיבית.

לסיכום, בין אם אתם מתעניינים בבידורית טובה לצרכים מקצועיים ובין אם לצרכי פנאי, כדאי שתכירו את S1 Pro Plus מבית BOSE. לא תתחרטו.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *