איך לבחור ביטוח משכנתא?

bestlinks111

רכשתם דירה ובמהלך תהליך לקיחת המשכנתא שלכם, אתם נדרשים לרכוש ביטוח משכנתא לנכס. במיוחד בשבילכם ריכזנו כאן מידע על ביטוחים – השוואה. כי יש איך להוזיל את מחיר הביטוח. נכון, ריבית המשכנתא מתייקרת, אך באפשרותכם למנוע התייקרות מחיר הביטוח בהמשך.

 

מה זה ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא הוא הביטוח המוכר לכולנו מתהליך לקיחת המשכנתא. הוא כולל שני ביטוחים: ביטוח מבנה וביטוח חיים.

 

ביטוח חיים

הבנק רוצה להבטיח לעצמו שגם במקרה של מות הלווה לפני תאריך פירעון ההלוואה, הוא יקבל את כספי ההלוואה חזרה. במקרה של מות לווה המבוטח בביטוח חיים, חברת הביטוח תשלם את יתרת הלוואת המשכנתא לבנק ויורשי הלווה יוכלו להנות מדירה נקייה משעבוד וחובות.

 

ביטוח נכס

ביטוח משכנתא כולל ביטוח הנכס המשועבד. הבנק רוצה לבטח את עצמו מפני נזק שעלול להיגרם לנכס שבגללו הלווה יכול להתנער מתשלום ההלוואה. אם נכס יתמוטט בשל רעידת אדמה לדוגמא, הלווה עלול לטעון שלא אכפת לו מההלוואה והוא לא מעוניין לשלם אותה. חברת הביטוח תכסה עלויות תיקוני מבנה שנגרמו כתוצאה מגורמים הרשומים בפוליסה.

הסוד לבחירת ביטוחים – השוואה נכונה!

יש לא מעט חברות ביטוח ושוק הביטוח ידוע כשוק תחרותי במיוחד. כדי להנות ממחיר ביטוח משתלם, חשוב לערוך השוואת ביטוחים. במסגרת השוואה כזו נבחנים מספר נתונים:

 

הכיסויים בפוליסה

הנתון הראשון שחשוב לבדוק הוא הרכב הפוליסה. אתם רוצים להיות מבוטחים ולכן חשוב לבדוק מה הביטוח יכסה, אילו החרגות קיימות ומה היקף הביטוח / התקרה שתקבלו מחברת הביטוח.

 

תנאי הפוליסה

מה גובה דמי ההשתתפות העצמית הנדרשת? האם הביטוח מוגבל בזמן או שהוא תקף למשך כל שנות ההלוואה? האם מחיר הביטוח הוא משתלם? יש חברות ביטוח שמוזילות את מחיר הביטוח בתחילת התקופה ובהמשך התקופה המחיר עולה בהתאם. מצב כזה עלול להציג כאילו מדובר במחיר זול, למרות שהוא עלול להיות יקר הרבה יותר… בדקו את מחיר הפוליסה בסך הכל ואל תימנעו מהשוואת מחירים.

חשוב לזכור כי המחיר הוא לא הכל ויש לבדוק מה קורה עם יתר תנאי הפוליסה. לפעמים מחיר נמוך מצביע גם על שירות פחות יעיל וטוב. כך ששווה לשלם מחיר יקר ולהנות משירות ואמינות של חברה.

 

התייעצות עם סוכן ביטוח

סוכן ביטוח הוא איש המקצוע אליו ניתן לפנות כאשר מעוניינים לרכוש ביטוח משתלם. הסוכן מכיר את מצב השוק, הוא ממפה את צרכי הלקוח וכעך הוא גם יודע להתאים עבורו את הביטוח הטוב ביותר. לא רבים יודעים, אך ניתן להוזיל את מחיר הביטוח על ידי ניהול משא ומתן מול חברות הביטוח. וסוכני הביטוח הם אלו שעושים זאת בצורה הטובה ביותר.

 

לסיכום

ברכישת ביטוח משכנתא חשוב לפנות לחברת ביטוח אמינה המציעה את תנאי הפוליסה הטובים ביותר לצרכים האישיים שלכם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *