איך לבחור קייטרינג לאירועים ברחובות?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מחפשים קייטרינג ברחובות? לא בטוחים כיצד לבחור קייטרינג באזור רחובות? הנה כמה המלצות מה חשוב לבדוק כאשר אתם מחפשים את הקייטרינג שיתאים בצורה מושלמת לאירוע שלכם ברחובות.

קודם כל, מזל טוב! אם אתם מחפשים קייטרינג לאירוע, זה אומר ששמחה מרגשת בפתח! גם אם מדובר בברית או בר/בת מצווה, גם אם מדובר בחתונה או בכל שמחה מבורכת אחרת, זה ידוע שהאוכל הוא אחד הדברים החשובים באירוע. כולנו יודעים שהמבחר ברחובות עבור עסקי קייטרינג לאירועים הוא לא קטן ובכל זאת, איך נבחר את הקייטרינג הטעים, האיכותי, וזה שומד בתקציב שהגדרנו לעצמנו?

מחפשים קייטרינג ברחובות? לא בטוחים כיצד לבחור קייטרינג באזור רחובות? הנה כמה המלצות מה חשוב לבדוק כאשר אתם מחפשים את הקייטרינג שיתאים בצורה מושלמת לאירוע שלכם ברחובות.

קייטרינג כשר

סביר להניח שלפחות חלק מהקהל באירוע מקפיד על כשרות, וחשוב שכל האורחים ייהנו ויאכלו באירוע, לכן מומלץ להקפיד על קייטרינג כשר. אם תבחרו בקייטרינג כשר או כשר למהדרין, תוכלו להיות בטוחים כי כל האורחים שלכם ייהנו מקייטרינג מקצועי ואיכותי.

תפריט עשיר ומגוון

כיום כבר ידוע כי אוכלוסיית הצמחוניים והטבעוניים בארץ בכלל ברחובות וסביבתה בפרט רק הולכת וגדלה, וכי בכל אירוע יש לא מעט אנשים צמחוניים וגם טבעוניים, חשוב שיהיה להם תפריט מכובד וראוי, לא פחות מלכל אורח אחר. קייטרינג אשר מציע מגוון של תפריטים חלבי או בשרי, לצד תפריט טבעוני, מומלץ ביותר, חשוב לבדוק זאת מראש ולהציע מגוון איכותי לקהל הצמחוני והטבעוני. הגדולה האמיתית של קייטרינג איכותי היא היכולת לספק חוויה קולינרית משובחת ולהגיע לכל חך ולכל טעם בין אם הוא כשר, טבעוני, חלבי או בשרי.

איספו המלצות על חברות ברחובות

כמו בכל תחום, במיוחד בתחום האוכל, חשוב לקבל המלצות על הקייטרינג אותו תבחרו בסופו של דבר. חשוב לשמוע מאנשים שאתם מכירים, והיום מאוד פשוט להשיג מידע באמצעות רשתות חברתיות, קבוצות וואטס אפ וכו', על האופציות שעומדות על הפרק. לאחר שתשמעו המלצות על מספר מקומות, תלכו לטעימות, ותתנו לבטן לתת את הטון, תרתי משמע, תוכלו לבחור במקום המתאים לכם ביותר.

מגשי אירוח ברחובות – יוצאים גדולים גם באירועים קטנים

אחד הטרנדים הפופולאריים בתחום ההסעדה והקייטרינג ברחובות הוא מגשי אירוח. מדובר באטרקציה אשר הופכת כל אירוע, קטן כגדול לחגיגה איכותית. המגשים יכולים להיות מלוחים ולהציע מיני קישים, סושי, סלטים וממרחים מלוחים. הם יכולים להיות מתוקים ולהציע בראוניז, טארטלט בטעמים, כדורי תמרים או שוקולד, מאפים מתוקים, מגשי פירות ועוד. ניתן לשלב כמובן גם מגשי אירוח טבעוניים.

היתרונות במגשי אירוח הם שניתן לקבל אותם במשלוח למקום האירוע ישירות, הם מגיעים ארוזים ואין כמות מינימום להזמנה בדרך כלל. לעיתים מדובר באירוע של למשל 20-25 איש, ואין צורך בקייטרינג גדול או בצוות מלצרים, מגשי אירוח עושים יופי של עבודה. גם עבור אירועים גדולים זה פתרון נהדר, נגיש, נוח, ואיכותי, לא מלכלך ונגיש לאכילה.

המלצה על קייטרינג תמרים

חיפשנו קייטרינג באזור רחובות ושמחנו מאוד לגלות את חברת קייטרינג תמרים עליו אנו ממליצים באהבה. הקייטרינג מציע מגוון רחב של אפשרויות, מנות ותפריטים חלבי, בשרי וטבעוני, כשר ואיכותי, ומותאם לאירועים קטנים וגדולים כאחד. הקייטרינג מציע מגשי אירוח יוקרתיים אשר מתאימים לכל אירוע

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *