איפה בילו שני המועמדים שעלו לסיבוב השני ומכונית המזל של נבחרת הציבור

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: איפה בילו שני המועמדים לראשות העיר רחובות שעלו לסיבוב השני, מכונית המזל של חברת המועצה ואיפה בילתה משפחת מלול את הסופ"ש. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

שני: במטה המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל, נצפו בשעת לילה מאוחרת, רעייתו אפרת דיל (שהגיעה מדי יום), אחותו, גיסו וחלק מילדי המשפחה כולם נרתמו להכנת יום הבחירות.

משפחת דיל עובדים במטה. צילום: מנגל
משפחת דיל עובדים במטה. צילום: מנגל

 

שני: מטה המועמד לראשות העיר רחובות זהר בלום, שכזכור סיים במקום השני במרוץ ועלה לסיבוב שני מול מתן דיל, נצפתה המועמדת ברשימתו גילי לוי עם פעילים, בשעה 00:10. למנגל נודע שחלקם עבדו במרץ כל הלילה והמשיכו לעבוד ללא שינה ביום הבחירות. לוי כאמור לא נכנסה למועצה אולם הבטיחה שהיא נשארת.

גילי לוי במטה עם פעילים
גילי לוי במטה עם פעילים

 

שלישי: משה רדמן, ממובילי המחאה נגד הרפורמה, מגיע לתמוך במועמד של המחאה הממוקם במקום הלא ריאלי- אסף אלבר שכצפוי לא נכנס למועצה. במסגרת הקריאה רדמן ממשיך לפלג את העיר וצועק כי החרדים יוצאים להצביע וצריך לצאת להצביע לזהר בלום. האם גם במערכה הקרובה רדמן יגיע לפלג את העיר או שזהר בלום יוותר על הציבור שלו ולא יתמודד בכלל? את זה נדע בקרוב. המנגל מבטיח לעקוב מקרוב.

 

שלישי: ביום הבחירות נרשמו מספר רגעים מרגשים. המועמד לראשות העיר רחובות, שגרף את מירב הקולות, עו"ד מתן דיל, ליווה את סבתו בת ה-94 לקלפי.

 

שלישי: רכב המזל – לפני חמש שנים, תושב העיר רחובות יונתן דבורין, (במקצועו מתקן מחשבים לחברות), בחר להתגייס לקמפיין של ח״מ העיר רחובות איטל בציר אלשיך ולנדב את רכבו הוינטאג׳, להסתובב בכל רחבי העיר עם רמקול ושירים בנושא חופש וג׳ינגל של הרשימה- רחובות חופשית. גם השנה הודיע יונתן שהוא מתגייס ומביא את רכב המזל שלו. מה שהוכח ורחובות וגם הפעם צמחה הרשימה ל- 3 מנדטים . מסתבר שסוס מנצח לא מחליפים וגם לא את רכב הוינטאג׳.

 

חמישי: לאחר ספירת קולות המעטפות הכפולת שנערכו במתנ"ס קריית משה. המשיכה משם חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, לאירוע יום האישה בחוויות שוויץ ונהתנה מהופעתה של חנה לסלאו שהגיעה להעלות קצת את מצב הרוח. ברגינסקי: יישר כח לגולן, מירב אהרון, אורית וכל הצוות על ההפקה. מאחלת לכל הנשים הנפלאות והחזקות שלנו להיות בריאות ומאושרות וכמובן משאלת לבי 24/7: שכל החטופים ישובו הביתה בשלום יחד עם החיילים הנפלאים שלנו".

מימין: מרב אהרון, גולן ביטון וקארין ברגינסקי
מימין: מרב אהרון, גולן ביטון וקארין ברגינסקי

 

שישי: חבר מועצת העיר רחובות אבי קינד חגג יום הולדת 53 בבר יין שברחוב יעקב. בין המכובדים, שני המועמדים לראשות העיר עו"ד מתן דיל וזהר בלום, ראש העירייה לשעבר שוקי פורר, ח"כ מאיר כהן, מנכ"ל העירייה מאיר דהן, מנכ"ל חוויות גולן ביטון ועוד.

 

שישי: ראש העיר רחמים מלול נוסע עם רעייתו זהבה, ילדיהם ונכדיהם להינות בוילה עם בריכה צמודה ששכרו לסופ"ש במושב תלמים שבדרום, לרוות קצת נחת בחיק משפחתם לאחר תקופה מאסיבית של מערכת בחירות מורכבת.

משפחת מלול. צילום ארכיון

 

שישי: מזל טוב לחבר מועצת העיר רחובות גיא צור, שחגג 50 חורפים, צור כאמור הבין כבר במטה, בסוף יום הבחירות, שיכהן כחבר מועצה גם בקנדציה הבאה, זאת לאחר שרשימת אחדות גרפה רק מנדט אחד ראש העיר רחמים מלול ככל הנראה יתפטר ממועצת העיר לאחר שיסיים את כהונתו.

חדשות רחובות - גיא צור בהצעה חדשה למועצת העיר - רחובות ניוז
חדשות רחובות – גיא צור

 

פפראצי השבוע

שני: סגן ראש העיר רחובות אמיתי כהן, נצפה בערב יום הבחירות יושב בפיצריית סטורי שבשכונת שעריים ברחובות, עם חבריו למטה הציונות הדתית ויו"ר המועצה הדתית עו"ד ליאור פרישמן.

 

שלישי: יום הבחירות, חבר מועצת העיר רחובות פנחס הומינר נשען בנוח לצד שלטי הפרסום של המועמד לראשות העיר זהר בלום.

 

חמישי: הבעת הפנית של האחראי על הבחירות ברחובות מטעם משרד הפנים, גנדי אטין, לאחר שהבין שרחובות הולכת לסבב בחירות נוסף.

גנדי אטין צילום: רחובות ניוז
גנדי אטין צילום: רחובות ניוז

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *