איפה היו זהר בלום ומתן דיל בזמן שרחמים מלול הכריז ואיך ריגש אייל גולן את אמו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: איפה היו זהר בלום ומתן דיל בזמן שרחמים מלול הכריז, איך ריגש אייל גולן את אמו רונית ואיך התנהג אלדד גדסי בועדה הראשונה שלו כחבר מועצה. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

ראשון: במסגרת הבחירות ללשכת עורכי הדין, הופתע חבר מועצת העיר רחובות עו"ד אבי מוזס לגלות שהוא בן רגע קיבל את התואר "פרופסור". מוזס בדק עם המועמד הרלבנטי שסיפר כי אירעה טעות בדפוס.

צילום מסך אבי מוזס

 

ראשון: ישיבת מועצת העיר רחובות מתכנסת, במהלך הישיבה פונה חבר המועצה רועי שרעבי לסגן ראש העיר אמיתי כהן, מתנצל בפניו בנוכחות כולם ומסביר, כי לפני זמן מה שאל שרעבי את כהן בתקיפות על הנעשה בפרויקט "כולנו משפחה", שרעבי סיפר כי לאחר שנפל טיל הג'יאהד סמוך לביתו ברחוב סמילנסקי, הוא הכיר מקרוב את מתנדבי הפעילות של כהן והוסיף שהם לא חדלו מלדאוג לבתו ולו בכל מה שרק היו צריכים.

רועי שרעבי ואמיתי כהן

 

שני: גם בשגרה ובאמצע שבוע, חבר מועצת העיר רחובות עו"ד שמוליק בר דאנז'אן המחזיק בתיק הרווחה, יוצא לחלוקת סלי מזון למשפחות נתמכות בשיתוף ארגון נחמה לישראל.

שמוליק בר דאנז'אן ויוני רוטנברג

 

שני: חלוקת תעודות גמר ל- 28 המשתתפות בקורס מנהיגות נשים. מטרת הקורס לקדם ולשלב נשים בעשייה הציבורית, במסגרת פורום נשים רחובות שמרכזת מחזיקת תיק לקידום מעמד האישה וחברת מועצת העיר רחובות אוה גור. בסיום הקורס הוצגו 4 פרויקטים עירוניים חשובים.

 

שלישי: חבר מועצת העיר רחובות אביב איטח, מגיע למכללה למנהל בראשל"צ יחד עם בני משפחתו, להרים לאחותו הצעירה גל שסיימה תואר ראשון במשפטים.
גל (26) מתמחה במשרד עורכי הדין הרחובותי מרקמן-טומשין, בתחום הנזיקין ובסוף השנה צפויה להתחתן עם בחיר ליבה תומר. המנגל מאחל רק שמחות והצלחות למשפחת איטח.

אביב איטח עם אחותו גל בטקס

 

רביעי: ועדת משנה לתכנון ובניה של עיריית רחובות. חבר מועצת העיר רחובות החדש אלדד גדסי, שבתחילת השבוע נשבע אמונים ונכנס לתפקידו, השתתף לראשונה בועדה שהתקיימה בזום. במהלך הזום נוצרו ויכוחים קולניים והתפרצויות בעד ונגד. באמצע הדיון ביקש גדסי למחות ואמר: "איך מדברים לראש העיר בצורה מאוד לא מכבדת? אני מצר על כך, השיח הזה לא מכובד ולא מכבד אף אחד מאיתנו".

רחמים מלול ואלדד גדסי

 

חמישי: הכרזתו של ראש העיר רחמים מלול להתמודדותו לראשות העיר לקדנציה רביעית, בבנין מרחב הסתדרות העובדים רחובות בשעה 20:00. המוזמנים שהשתתפו- חברי המועצה עודד עמרם שמארח את כולם, רועי שרעבי וגיא צור, מהעירייה השתתפו- עמוס כועי, ערן יחיא וירון יחיא, מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון, חתנו של מלול חיים פוגל, הקמפיינר הרחובותי גילי כהן ואיש העסקים מוטי לביא. כולם הסכימו פה אחד על תמיכתם במלול לראשות העיר, על רשימתם למועצת העיר ידונו החברים בהמשך וצפוי להיות מענין. בסוף המפגש מגיע היישר מחגיגות יום הגבר ברודוס, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה שמיד מתנצל על האיחור.

משפחת מלול בליל הבחירות אוקטובר 2018

 

חמישי: המנגל בדק איפה היו המועמדים לראשות העיר רחובות מתן דיל וזהר בלום, בזמן שראש העיר רחמים מלול הכריז על התמודדדותו. מתן דיל חגג עם אחיותיו יום הולדת לאחותם הקטנה מוריה (34) במסעדה חלבית בתל אביב, זהר בלום סימן וי על מפגש נוסף ומוצלח עם תושבי העיר רחובות מאחת השכונות. למנגל נודע שבסביבתם איחלו למלול בהצלחה, נסכם: בינתיים כולם מכבדים את כולם.

משפחת מתן דיל וזהר בלום

 

חמישי: אם לא ראיתם את התקרה של היכל התרבות העירוני מתרוממת בחמישי בלילה, זה כנראה שמכיוון שהייתם עסוקים בהכרזה של הראיס על הריצה לראשות העיר…לאירוע הגיעו מנכ״ל ההיכל אילן גרזי ומנהלת השיווק ריקי כיאה להופעת בכורה ארצית. בהיכל הופיע אהוד בנאי עם מיטב להיטיו בליווי מיוחד של תזמורת ירושלים מזרח ומערב עם המנצח תום כהן. בנאי וכהן סיפרו לקהל כי היכל התרבות רחובות נבחר להיות המקום שבו הוצגה ההופעה בפעם הראשונה אי פעם, ושמחו מאוד מכך שהכרטיסים היו סולד אאוט כבר בהופעה הראשונה שלהם.
יודעי דבר סיפרו למנגל כי ההופעה הייתה מוצלחת במיוחד וכי הקהל היה על הרגליים בשירים האחרונים, והריע ארוכות לבנאי ולתזמורת אחרי כל שיר.
גרזי הביע שביעות רצון מההחלטה להביא את ההופעה לראשונה דווקא לרחובות. בימים אלה שוקדים בהיכל על תוכנית העונה הבאה למנויים, שתיפתח ב-6.6, ולאור ההצלחה תכלול גם הופעות של התזמורת עם כוכבים גדולים נוספים כמו שלומי שבת, שרית חדד שרה זוהר ארגוב, תמיר גרינברג, לינט ועוד. המנגל ממליץ לכם לשריין תזכורת לתאריך ה6.6 כדי להצליח להשיג מנוי להופעות הכי טובות בעיר!

בנאי, כהן וגרזי

 

חמישי: בשיא החום השרבי התייצבו כ-100 הורים וילדים ברחבת קניון רחובות, כאות מחאה על חזרתו של סגן השר –אבי מעוז וקבלת תקציב של כמעט 300 מיליון שח.
נציגי הציבור היחידים שניצפו בהפגנה: חברת המועצה מהאופוזציה איטל בציר אלשיך (רחובות חופשית) וח״מ אסף אל בר מהקואלציה.

איטל בציר אלשיך במחאה

חמישי: הופעתו של הזמר הרחובותו המצליח במדינה אייל גולן באצטדיון בלומפילד, בפני 30 אלף איש. בין המשתתפים מנהל אגף השיטור והפיקוח ליאור שוקרי ורעייתו מזי, ליאור כאמור נחת מרודוס אך שעתיים לפני כן לאחר שבילה עם עובדי עירייה בחגיגות יום הגבר. במופע התיחס גולן לראשונה לסגירת התיק בעניינו לאחר עשור וריגש את כולם במיוחד את אמו רונית, שלשם שינוי הגיעה שמחה להינות מהופעתו של בנה האהוב: "ימים ולילות בלי שינה, בעיקר כאב חזק בלב מול הילדים שלי ומול אמא שלי".

אייל גולן ואמו רונית בהופעה

 

שישי: חגיגת טאיקוון -דו ברחובות, לראשונה רשת חוויות רחובות – ארחה תחרות אזורית טאיקוון -דו עם מאות משתתפים. מנכ"ל הרשת גולן ביטון: "המסר שלנו שלפני המקום הראשון והמדליות יש את האדם. לתת הזדמנות שווה לכולם בלי יוצא מהכלל לבוא לידי ביטוי בשורה הראשונה. תודה ללואיס סחנובצקי מנהל המרכז הישראלי לטאיקוון-דו ITF שהפך את רחובות למעצמה בתחום למירב אהרון מנהלת חוויות שוויץ על ההובלה וארגון התחרות .
לחניכים ולצוותי ההדרכה האלופים מחוויות פסגת המדע, קרית משה ,אבן גבירול ושוויץ החדשה".

 

יום ראשון מחר: יתקיימו בחירות לועד עובדי עיריית רחובות. אחד המועמדים שעובדים בשקט הוא טל מרדכי, שתומך ברמי מדהלה לתפקיד היו"ר. טל רק עכשיו מביע את תמיכתו הפומבית במדהלה והשילוב עשוי להיות משפיע במערכת הבחירות ומענין ביום שאחרי.

רמי מדהלה וטל מרדכי

 

פפראצ'י השבוע:

חבר מועצת העיר רחובות אבי קינד ונועה עזר הדוברת של זהר בלום, נצפו משוחחים ארוכות עם ח"כ מאיר כהן ב-דה לה פה

נועה עזר, מאיר כהן ואבי קינד

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *