איפה היתה אילנית לוי באזעקת צבע אדום ועל הסולחה שבכירים בעירייה מנסים לעשות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: איפה היתה אילנית לוי באזעקת צבע אדום ועל הסולחה שבכירים בעירייה מנסים לעשות

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: חברי רשימת 'רחובות אחת' בהובלת המועמד לראשות העיר עו"ד יניב מרקוביץ׳, יקי ניסנבאום, דניאלה בש, ירון גרסון, ורד ברון, אביבה קופרמן- גור ומרינה אברבוך, מסכמים את אירועי חנוכה, החברים יצאו להמתיק את יומם של שורדי.ות השואה בעיר רחובות, בשיתוף פעולה רציף עם בני.ות נוער מתיכון דה שליט, חילקו מתנות, מאות עציצי רקפות שנקנו ממשתלה מעוטף עזה בתרומתו הנדיבה של יניב מרקוביץ'.  למתנות צורפו מטבעות שוקולד מתוק, ונרות חנוכה שנתרמו ע״י הרב יחיאל גרולוחובסקי מחב״ד.

 

ראשון: עונת המנויים 24-23 בהיכל התרבות ברחובות החלה השבוע, עם סדרת טרום בכורה בקולנוע, ערב של הצגת ״Toc Toc״ בכיכובו של איציק כהן הגדול. את הבוקר פתח המופע Paris magic בסדרת  ״בוקר של כיף״ עם מיטב השאנסונים, הבלדות ולהיטי הפופ בשבוע הבא מתחילים את סדרת התיאטרון עם "הבן של מושיקו הגדול", בכיכובו של עמוס תמם. מנכ"ל היכל התרבות ובימת הנוער אילן גרזי: "תודה לקהל הנאמן שלנו שמילא את האולם ואת הלב".

מנהל הבימה אילן גרזי

 

שני: לחצים כבדים מצד בכירים בעיריית רחובות, מופעלים על מנכ"ל רשת חוויות רחובות גולן ביטון, שמבקשים לעשות מפגש "סולחה" עם יו"ר הדירקטוריון אמיתי כהן. בינתיים, מופצות שמועות זדוניות על ביטון שהחליט לכאורה לחשוף ענין בנושא התנהלות כספית ברשת, בטענה כי הבחירות קרבות. אולם בסביבתו של ביטון מכחישים בתוקף: "מי שמכיר את גולן ביטון יודע טוב מאוד שמה שחשוב לו זה לשמור על הקופה הציבורית ולעבוד בצורה מקצועית ונקייה מפוליטיקה". המנגל ימשיך לעקוב.

מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון
מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון

 

שני: מזל טוב לתושב רחובות המילואימניק האהוב אלירז שדה, שחגג 41 חורפים. את החגיגות ערכה המשפחה בצניעות במסעדת "הספרה" שבפארק המדע ברחובות. את הברכה המרגשת הקדישה בתו החורגת, אלין גולן: " מזל טוב למתנה הכי גדולה שקיבלתי. לאדם שבכל מקום שהוא יהיה ארגיש בבית. לאדם שמלמד אותי יום יום אהבה מהי. אסירת תודה עליך אין ספור דברים. תודה על זה שאתה מכוון לי את הדרך".  נאחל לו הצלחה, אושר, בריאות ונצטרף למשאלות ליבו.

 

שלישי: אוה גור, אבי קינד ועו"ד שמואל בר דאנזאן,  חברי מועצת העיר וסיעת "החינוך בראש", הגיעו לצפות במשחק הכדורסל של מכבי רחובות נגד אליצור נתניה ולחלוק כבוד לזכר 3 הנופלים בקרב ברצועת עזה ששיחקו בנבחרת הנוער של האגודה: סרן איתי כהן, רס"ר (במיל') טל פיליבה וסרן ירין גהלי ז"ל. לדבריהם: "כפי שהבטיח ראש רשימתנו, המועמד לראשות העירייה, זהר בלום, ילווה את זכרם לעד כשנקים יחדיו את אתר ההנצחה לזכר כלל החללים של רחובות במלחמה הארורה הזו. כולנו מתפללים לבשורות טובות ולהחזרת החטופות והחטופים לביתם, עוד היום".

 

שלישי: רגע לפני פתיחת המשחק באולם הספורט ברזילי רחובות, בין מכבי רחובות לאליצור 'בריגה' לנתניה, נערך טקס לחטוף רון בנימין, תושב העיר רחובות. במסגרת הטקס נאמה אשתו – איילת ולאחריה התכבד המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל למסור עם איילת את הכדור לשופט בפתיחת המשחק. בנוסף, נערך טקס לזכרם של שלושה חללי צה"ל תושבי העיר, שחקני מחלקת הנוער ברחובות – טל פיליבה, איתי כהן וירין גהלי (השתייך גם לסגל הבוגרים) אשר נפלו ברצועת עזה. יהי זכרם ברוך.

 

רביעי: עובדי ועובדות עיריית רחובות עורכים מסיבת הפתעה, לרגל יום הולדתה ה-50 של חברתם דנה לוי שרעבי, מזכירתו של סגן גזברית העירייה ירון יחיא. מסיבת ההפתעה נערכה יומיים לפני יום הולדתה, לכן גם ביום שישי קיבלה לוי מאות ברכות. נאחל לה מזל טוב, בריאות, נחת והצלחה.

 

חמישי: מזל טוב למנהל אגף שיטור, פיקוח, תנועה ושילוט של עיריית רחובות, ליאור שוקרי, שחגג יום הולדת. נאחל לו הצלחה, אושר, נחת ובריאות! למנגל נודע כי לשוקרי נערכה מסיבת הפתעה מצומצמת וצנועה לאור המצב, שארגנו לו עובדות ועובדי ההנהלה והמשרד- מיכאל סבג, ערן גיאת, ניסים כהן, דורון דמתי.

 

חמישי: חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך, שולחת להנהלת העירייה מסמך תזכורת לקראת ישיבת המועצה (יום ד׳ הקרוב), בו דורשת שאילתא והצעה לסדר להשעיית סגן ראש העיר אמיתי כהן המשמש כיו״ר דירקטוריון ״חוויות״ . זאת לאחר שחשף מנכ"ל הרשת גולן ביטון,  התנהלות בעייתית לכאורה מצד אמיתי כהן בהעברת תקציבי ציבור לעמותה שהקים. אלשיך מבקשת בהצעה לסדר להשעות את כהן מתפקידו כיו״ר דירקטוריון ״חוויות״ עד שיתבהרו הדברים. המנגל יעקוב אחר חברי המועצה שיתמכו ויסרבו להצעתה.

אמיתי כהן ואיטל בציר אלשיך צילום: גל חרמוני
אמיתי כהן ואיטל בציר אלשיך צילום: גל חרמוני

 

חמישי: בשעה 13:25 מופעת אזעקת צבע אדום בגוש דן והמרכז בעקבות ירי טילים מעזה. את תושבת רחובות ומלכת היופי של ישראל לשנת 2001, אילנית לוי, זה תופס בזמן חזרתה לביתה ברחובות מטיפול קוסמטי אצל מימי לוזון באזור גוש דן, לוי עוצרת את רכבה ונצמדת לאחד לעץ בצד הדרך ומתעדת.

 

פינת הפפראצ'י.

רביעי: מנהלת אדף הגיל הרך בחברה העירונית, אביה קפרא, מגיעה בהתרגשות להכין קליפ לכבוד בר המצווה של בנה דניאל, באולפן ההקלטות של הזמר והמלחין הרחובותי המצליח מאור תיתון. נאחל בהצלחה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *