איפה הפגין רחמים מלול כושר שיא וכך חגג אייל גולן יום הולדת לדדי חנדלי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: איפה הפגין ראש העיר רחמים מלול כושר שיא, איזה מההמועמדים לראשות העיר לחצו ידיים ואיפה וכך חגג אייל גולן יום הולדת לדדי חנדלי

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

שני: חג יום הכיפורים, מתפללי בית הכנסת "עזרא הסופר" שברחוב מנוחה ונחלה ברחובות, התפעלו מכשרונו ויכולתו הגופנית של ראש העיר רחמים מלול, שכמנהגו מזה שנים היה שליח הציבור בתפילות המרכזיות של החג לרבות תפילת נעילה. אחד המתפללים סיפר: "מלול הפגין כושר גופני יוצא מן הכלל, הוא עמד פיזית לאורך כל התפילות גם כשלא היה חזן, הגבאים הכינו לו מיטה באחד החדרים והוא לא יצא מבית הכנסת כל החג. במהלך התפילות אחד המתפללים הזמין את מלול ואת בנו לפתיחת היכל הקודש, רחמים הוזמן בקטע התפילה שהתיחס לפרנסה שזה נחשב למכובד מאוד וגם יקר, בנו הוזמן לפתיחת ההיכל בתפילת כל נדרי. כולם היו ממש מרוצים מזמירותיו ותפילתו היפה וכולם הרגישו שהוא הגיע בכושר ועם מלא אנרגיות". בסיום החג ברך את מלול רב בית הכנסת הרב ברוך אסולין, בדרך צלחה לקדנציה נוספת כראש העיר רחובות.

ראש העיר רחמים מלול
ראש העיר רחמים מלול

 

שני: סוכת האחדות של המועמד לראשות העיר רחובות זהר בלום. בצאת יום הכיפורים, הקים בלום סוכה בחצר ביתו כפי שהוא נוהג לעשות כל שנה. בקרבתו של בלום סיפרו כי בסוכה יתנהלו במהלך החג מעגלי שיח של נציגי המגזרים השונים, במטרה להכיר, לשוחח ולגבש הבנות ראשוניות כלפי החיים המשותפים בעיר בשנים הבאות.

זהר בלום בונה סוכה

 

שלישי: מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון, ארז מזוודות ויצא עם רעייתו רעות לחגוג את חג הסוכות בעיר הגדולה – ניו-יורק.

גולן ורעות ביטון בניורק

 

רביעי: מזל טוב לתושבת וילידת העיר רחובות שני ששון בת 34, שנישאה לבחיר לבה אלעד כהן בן 32 מהיישוב סלעית, החופה המרגשת נערכה בבית הכנסת הגדול ברחובות. התכבד בברכה החשובה גיסה של ששון, המועמד לראשות העיר רחובות מתן דיל. נאחל להם הצלחה ושמחות.

מתן דיל מברך את הזוג המאושר

 

רביעי: הופעתו של הזמר המצליח חנן בן ארי בספורטק ברחובות, כחמשת אלפים איש גדשו את המקום, בהם ראש העיר רחמים מלול ורעייתו זהבה מלול, סגנו אמיתי כהן שארגן את האירוע יחד עם רעייתו וילדיהם. לסיכום: נרשם אירוע מוצלח ומרגש.

 

רביעי: מזל טוב לזוג הרחובותי, שלו כוכבי שנישאה לבחיר לבה דור אורפלי, באולם טרויה באשדוד. הגיעו לכבד חברי מועצת העיר רחובות והמועמדים לקדנציה נוספת- אביב איטח, אלדד גדסי, עודד עמרם, רועי שרעבי. (בתמונה- אבי הכלה עציון כוכבי עם חברי המועצה אלדד גדסי ואביב איטח).

 

רביעי: כמיטב המסורת הגיע יו"ר סניף הליכוד רחובות אביב איטח, לשוק ארבעת המינים שסמוך למבנה תקוותנו ברחוב הרצל ברחובות, כדי לקנות את ארבעת המינים. לאיטח התלוו חברי הנבחרת של מחל שמתמודדים למועצת העיר, הרכישה כאמור בוצעה עבור סוכת הליכוד במטה המרכזי. איטח וחברי הנבחרת זכו לקבלת פנים חמה ואיחולי הצלחה בבחירות.

אביב איטח בשוק ארבעת המינים

 

חמישי: מזל טוב ליליד העיר רחובות ותושב העיר אסף ליפקו שנישא לבחירת לבו ליז טובי, באולם אלה שבנס ציונה. בין המכובדים- המועמדים לראשות העיר רחובות מתן דיל ויניב מרקוביץ' (הגיעו בנפרד ולחצו ידיים באולם). עוד הגיע ישי דובדבני מנהל הקמפיין של המועמד זהר בלוםדובדבני לחץ לשלום את ידו של מרקוביץ' ובחצר האולם נצפה דובדבני משוחח עם מתן דיל, אביב איטח ונוספים.

חתונת אסף וליז ליפקו

 

חמישי: סגן ראש העיר רחובות אמיתי כהן, נתקל במחסור ארבעת המינים שמכר בבית שפירא ברחובות במחיר עלות של 40 שקלים. הסיבה – אלפים רכשו וחיסלו את כל המלאי, לאור הביקוש, נאלץ כהן לנסוע בלילה לירושלים ולרכוש עוד 200 סטים כדי שכולם יוכלו לקיים את מצוות החג.

חדשות רחובות - אמיתי כהן - רחובות ניוז
חדשות רחובות – אמיתי כהן – רחובות ניוז

 

חמישי: מזל טוב ליליד ותושב רחובות דדי חנדלי, חברו הטוב ביותר ומנהלו האישי של אייל גולן, שחגג 47 קיצים. החגיגות נערכו במועדון הקאסה מורה ברחובות. נכחו- אייל גולן וחבריו מליאם הפקות עם אורחים נכבדים וזמרים, הקבוצה התקבלה ע"י מישל כהן ותומר כהן שכיבדו כיד המלך. האירוע המשמח נמשך כאמור עד לשעות הקטנות של הלילה.

 

שישי: מיד לאחר פרסום תוצאות הסקר בחדשות רחובות ניוז, קיבל המועמד הליברלי המוביל זהר בלום זריקת אנרגיה לבחירות. בעקבות התוצאות, זכה בלום למבול של טלפונים מצד ראשי המחנה הליברלי בעיר, שהודיעו לו על תמיכתם הסופית בו במירוץ לראשות העיר.

זהר בלום במשרדו

 

שישי: רגע לפני החג מגיע המועמד לראשות העיר רחובות יניב מרקוביץ׳ ליריד ארבעת המינים שיזם סגן ראש העיר אמיתי כהן, שם כל שנה הוא רוכש סט ארבעת המינים. ביריד הם פוגשים במקרה את דניאל בר ראש מנהל דוברות והסברה במשרד החינוך שמאחל לשניים חג שמח ובהצלחה בבחירות.

 

שבת: מזל טוב לחברת מועצת העיר רחובות והמועמדת למועצת העיר, עו"ד קארין ברגינסקי שחגגה 47 קיצים. נאחל לה נחת, בריאות והצלחה.

קארין ברגינסקי
קארין ברגינסקי

 

פפראצ'י השבוע

מנהל אגף השיטור והפיקוח בעיריית רחובות ליאור שוקר, אורז מזוודות ויוצא לנפוש בעיר הדרומית אילת, עם רעייתו מזי ובתם ליר.

משפחת שוקרי

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *