איפה נפגשו ארבעת המועמדים לראשות העיר ומי הכעיס את דניאל גרינברג

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: איפה נפגשו ארבעת המועמדים לראשות העיר ומי הכעיס את דניאל גרינברג. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשוןזהר בלום, המועמד לראשות העיר, מציין את סיום מוצלח של מיגון ביה"ס בראשית וחזרתם ללימודים של תלמידות ותלמידי ביה"ס. בסביבתו סיכמו: "בלום בדק שקיימת מוכנות לקליטת התלמידים והודה לצוות העובדים המסורים שעבדו מסביב לשעון כדי להשלים את הפרויקט. בהמשך לפרויקט הזה, בלום מבטיח להמשיך ולמגן את כלל ביה"ס בעיר בקדנציה הקרובה ולהפוך את רחובות לעיר הבטוחה והממוגנת בישראל".

 

שלישי: פתיחת אירועי פברואר ״יוצא מהכלל״ בעיר רחובות בהובלת רשת חוויית, רגע לפני שכוכבת הרוק האגדית סי היימן עולה לבמה מנכ״ל חוויית גולן ביטון, סוקר בפניה את הפעילות הענפה של הרשת רחובות בכלל ובפרט בתחום אוכלוסיות מיוחדות. היימן נרגשת ומברכת את ביטון ועובדי הרשת על עבודתם החשובה.

 

חמישי: סגן ראש העיר רחובות אמיתי כהן מארגן ערב הוקרה למתנדבי החמ"ל שפתח במלחמה, ערב חינמי עם ארוחת ערב מפנקת והופעה של הזמר אריאל זילבר בבית שפירא ברחובות. השתתף – חבר המועצה אבי מוזס, הגיע לכבד ראש העיר רחמים מלול שחילק את התעודות והודה וכל אחת ואחד.

 

חמישי: שדרני רדיו קול השפלה המוכשרים דור פרידמן וליאור לביא, אירחו את המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל. תחילה סיפר דיל על ילדותו שגדל לצד פרדסים רבים שעטפו את העיר. בהמשך השיב לשאלתם על כניסתו למועצת העיר בגיל 26 בלבד והיה לחבר המועצה הצעיר ביותר שנבחר ונכנס למועצת העיר. דיל: "כשנכנסתי למועצה ידעתי שזו משימת חיי, התאהבתי בעשייה הציבורית, היא בדמי, בנפשי, אתה הולך למכולת או לצערי להלוויה, אתה פוגש אותם או בהודעת ווצאפ שאתה מקבל מהם, זה מספק ומעודד מה שאתה עושה". על היחסים עם רחמים מלול: " אחרי 15 שנה בעירייה שכיהנתי גם כסגן ראש העירייה בגיל 31, אני מכיר את העירייה, קשה מאוד להפתיע אותי, אני לומד כל נושא שבא לסדר היום, כדי לייצג את הציבור".

 

חמישי: ליאם גולן שפך בטעות כוס וודקה על דניאל גרינברג שלא נשארה חייבת, העלתה סטורי זועם וכיוונה לבן זוגה אייל: " מאמי, ליאם שפך עלי את כל כוס הוודקה שלו לתוך הרגליים, הוא בדרך לנקות לי את הרגליים עכשיו". הסטורי הבא היתה תמונת סולחה.

 

חמישי: יו"ר מחל הליכוד וחבר מועצת העיר רחובות אביב איטח, מעלה סרטון בו מזכיר לכולם כי הוא משרת את כלל תושבי העיר ללא קשר לשיוך מפלגתי. מה ששלו שלו.

 

שבת: המועמד לראשות העיר רחובות עו״ד יניב מרקוביץ׳ וחברי רשימת רחובות אחת מגיעים לבוקר של גיבוש בפארק ההדרים. בקרבתו מסרו: "אלפי מבקרים במקום ניגשו למרקוביץ׳ והודו לו על הפארק היפיפה. בתפריט: סיר ג׳חנון אותו הביא יקי ניסנבאום".

פפארצי השבוע מורחב:

רביעי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, נצפתה עובדת עד השעות הקטנות של הלילה במטה של המועמד לראשות העיר עו"ד מתן דיל.

 

שישי: יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות רמי מדהלה מבלה סופ"ש באתונה עם חברים בהם הזמר רובי לוי, גדי עוקשי, אלירן מורד ועוד.

 

שישי: המועמד לראשות העיר, זהר בלום, יוצא לסיור בעיר ובסביבתו סיכמו שהוא זוכה לתמיכה אדירה בשטח. בדרך הוא פוגש את שי סאסי, הנחשב למקורבים ביותר למועמד לראשות העיר עו"ד מתן דיל שנמצא בימים אלה בקרב צמוד עם בלום על ראשות העיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *