איפה נפגש מתן דיל עם קרן מרציאנו ומסיבת ההפתעה שהכין אוראל צברי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל:  איפה נפגש מתן דיל עם קרן מרציאנו, איפה אכלו ארוחת ערב רחמים מלול ויניב מרקוביץ' ועל מסיבת ההפתעה שהכין הקומיקאי אוראל צברי.

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: פעילות ציבורית לא מסתיימת בגזרת העיר רחובות. בתחילת השבוע ח״מ איטל בציר אלשיך פוסט שבו היא כועסת על הרשויות שבקלות בלי נסבלת הורסת שטחים ירוקים להקמת מבני ציבור מבלי להתייעץ עם הציבור והפעם בירושלים. עיריית ירושלים מתכננת בימים אלו להרוס חלק מיער מיר בצפון העיר לטובת מבני ציבור ודת. הפעם, התגייסו להתנגדות התכנית גם תושבי השכונה החרדית הצמודה ליער. בציר אלשיך שמשרדה מייצג את עמותת קרן ירושלים ירוקה המתנגדת לתכנית ציינה בפוסט: ״מסתבר שיש לפעמים אינטרסים משותפים לחרדים, חילונים ומסורתיים כמו האינטרס לשמור על שטחים ירוקים, ואם רק נתאגד יחד לכדי מאבק משותף כמו למשל: שמירה על הסביבה, הרי שנגדיל את סיכויינו לנצח במאבקים הללו!".

יער מיר צילום: בתיה שוורץ
יער מיר צילום: בתיה שוורץ

רביעי: ראש העיר רחובות מתן דיל, נוסע בערב יום שני לכנס תאגידים עירוניים באילת, למחרת מצטרפת האישה הראשונה של העיר- רעייתו אפרת. ביום רביעי משתתף דיל בפאנל מכובד עם העיתונאית קרן מרציאנו, דיל יוצא מרוצה כמו גם המשתתפים שברכו אותו על ניצחונו המוחץ בבחירות.

 

שלישי: כנס התאגידים העירוניים שנערך מדי שנה באילת. בארוחת הערב של מלון רויאל ביץ' נצפו סועדים משפחות מרקוביץ' ומלול, יניב, רעייתו רונה לוי מרקוביץ' ובתם גיל, יחד עם רחמים וזהבה מלול.

רחמים מלול ויניב מרקוביץ'
רחמים מלול ויניב מרקוביץ'

 

שלישי: מזל טוב לשחקנית הרחובותית סיון תם, רעייתו של כוכב ארץ נהדרת אוראל צברי, שחגגה 29 אביבים. את סיון הפתיעו בביתה בעלה וחברותיה שקפצו עליה עם שלל מתנות וברכות לאחר ששבה מעבודתה.

אוראל וסיון צברי צילום מסך
אוראל וסיון צברי צילום מסך

 

שלישי: מזל טוב כפול לעובדת עיריית רחובות עופרה מדהלה שחגגה 51 אביבים באילת עם חברותיה. בזמן החגיגות נולדה לעופרה נכדה. מזל טוב גם לסבא המאושר יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה שלאחר הולדת נכדתו ירד לבלות באילת עם חבריו, חן קריטי וגדי עוקשי.

 

רביעי: ראש העיר רחובות מתן דיל מודיע שסגר עם זהר בלום לכהן כסגנו בקדנציה הקרובה. כששמע על כך יניב מרקוביץ', הוא הבין שתפקידו הבא יהיה יו"ר האופוזיציה, מרקוביץ' מעלה פוסט: "אשרת אתכם כיו"ר האופוזיציה, מבטיח שאעשה את שליחותי באותה מסירות ונאמנות שפעלתי עד היום. חברותיי וחברי לסיעה ואני נפעל בצורה עניינית לממש את החזון שלנו למען תושבי העיר שבחרו בנו, ולמען תושבי העיר כולה". בין עשרות התגובות, היתה חברת מועצת העיר מהקואליציה, מגי סלע וגר שברכה: "בהצלחה גדולה, לך ולכל חברי.ות סיעתך. בטוחה שתעשה את תפקידך נאמנה
למען תושבי רחובות".

מגי סלע וגר
מגי סלע וגר

 

רביעי: שעות הערב המרכז המסחרי החדש בשכונת המדע ברחובות, מנכ״ל חוויית גולן ביטון נפגש עם אלי ברון יו״ר וועד שכונת המדע ופורום השכונות, מעבירים חוויות על ימי הבחירות שכידוע היו מהתומכים הבולטים בראש העיר הנבחר מתן דיל.

גולן ביטון ואלי ברון
גולן ביטון ואלי ברון

 

חמישי: רגע לפני השבעת מועצת העיר רחובות שתתקיים מחר (יום ראשון), במהלך קניות לשבת בקניון רחובות שערך חבר המועצה אביב איטח, ניגש אליו תושב העיר ואומר: "שלום סגן ראש העיר שלי, מאחל לך המון בהצלחה, אתה הכי ראוי ואני בטוח שתצליח". איטח מודה לו בהתרגשות וממשיך לדרכות.

אביב איטח

 

שישי: מזל טוב למנהלת אגף הצהרונים בחברה העירונית רחובות, אביה קפרא, שחגגה 35 אביבים. נאחל לה בריאות, אושר והצלחה.

אביה עם אמה מיכל ואחותה בתאל
אביה עם אמה מיכל ואחותה בתאל

 

שישי: פארק הירקון ת"א, תושב רחובות יואל גאל דור ובנו ארז בן 14.5 תלמיד בית ספר דה שליט, הצטרפו לקבוצת "איתן – כל אחד יכול" שערכו מרוץ למען קהילה עם צרכים מיוחדים "אם תרוצו אין זו אגדה", יואל ובנו ארז הקדישו את השתתפותם לזכר גיבור ישראל רותם סהר הדר ז"ל שנפל ב15.2.2024 בדרום רצועת עזה.

בתמונה: יואל ובנו ארז עם אגדת הספורט טל ברודי
בתמונה: יואל ובנו ארז עם אגדת הספורט טל ברודי

פפראצי השבוע:

שני: בשעה 12:30, נצפו חבר מועצת העיר רחובות ויו"ר דירקטוריון חוויות היוצא אמיתי כהן, עם מנכ"ל חוויות גולן ביטון, אוכלים ארוחת בוקר בסניף ארומה הרצל רחובות.

אמיתי כהן וגולן ביטון צילום: מנגל
אמיתי כהן וגולן ביטון צילום: מנגל

חמישי: הזמרת אלין גולן ותלמידת בית ספר מדעים, מגיעה לבימת הנוער ומשחקת בהצגה, במסגרת בגרות בתאטרון. אמה אילנית, בעלה אלירז שדה, אחיה ליאם ואחותם הקטנה הגיעו לעודד.

אלין גולן צילום מסך אינסטגרם
אלין גולן צילום מסך אינסטגרם

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *