אישום: צעיר מרחובות "אני אשחט כל מי שמתקשר למשטרה ואת השכנים המלשינים"

חדשות רחובות - בית משפט השלום ברחובות - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בית משפט השלום רחובות

אישום: צעיר מרחובות מואשם באיומי רצח בסכין כלפי שכניו שהלשינו עליו למשטרה, בתגובה הוא שרף לשכן את הברזנט ורדף אחריו עם סכין באמצע הרחוב עד להגעת המשטרה ומעצרו.

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום אל בית משפט השלום ברחובות נגד צעיר בן 24 מרחובות שאיים ברצח על שכנו עימו הוא מסוכסך ואף רדף אחריו ברחוב שסכין בידו.  מכתב האישום עולה כי בתאריך 1.8.2018 בשעה 20:00 חנה השכן את רכבו בסמוך לרחי טשרניחובסקי פינת רח'
מששוילי בעיר רחובות. בנסיבות אלו, הבחין בו הנאשם הצעיר (24) וקרא לעברו "יא מלשין, מניאק, אם אתה תעבור פה אני רוצח אותך, היום אתה מת… אני הולך להביא סכין…".  בעוד השכן החל לנוס מהמקום, נכנס הצעיר לביתו, נטל סכין, יצא את הבית והחל לרוץ לכיוונו. בהמשך למתואר לעיל, בעוד הנאשם רץ ברחוב כשבידו סכין ומחפש אחר השכן הבחין בו הנאשם וקרא לעברו: " אחרי שאני מסיים איתו אתה זה הבא בתור… אני אשחט את כל מי שמתקשר למשטרה ואני אזי…אתכם במיוחד אתכם ואת השכנים המלשינים". במעשיו איים בפגיעה שלא כדין בכוונה להפחידם. במעשיו המתוארים לעיל, החזיק הנאשם סכין שלא למטרה כשרה.

האישום השני מתאר הצתה שלושה ימים לאחר מכן.
בחצות הלילה לערך, התהלך הצעיר בחצר ביתו של של השכן כשהוא אוחז בידו סכין ובידו השנייה חפץ, שתיאורו אינו ידוע במדויק, המכיל בתוכו חומר המורכב, בין היתר, מתזקיק פחמימנים כבד וסולר. בנסיבות אלו, הבעיר הצעיר ברזנט בצבע ירוק העוטף את אחד מקירות ביתו של השכן וכתוצאה ממעשיו, נשרף הברזנט. בהמשך הבחין הצעיר הנאשם בשכנו וקרא לעברו: "בוא אני ארצח אותך". במעשיו המתוארים לעיל, הרס הנאשם נכס ופגע בו במזיד שלא כדין. איים בפגיעה שלא כדין בגופו של השכן בכוונה להפחידו והחזיק הנאשם סכין שלא למטרה כשרה.

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *