אליפות הטניס ברחובות 2024 יוצאת לדרך!

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אליפות הטניס ברחובות 2024 יוצאת לדרך!

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו החל מיום שישי 24.5.24 את אליפות הטניס ברחובות ע"ש אהוד הדר ז"ל. ההרשמה לתחרות נפתחה ומוזמנים להשתתף בה תושבי רחובות או תושבי חוץ הרשומים במועדוני טניס ברחובות.

לפרטים והרשמה לחצו כאן
עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו גם השנה את אליפות רחובות בטניס לזכרו של אהוד הדר ז"ל, בה ישתתפו שחקניות ושחקני טניס בכל הגילאים והרמות. בתחרות עתידים להתחרות תושבי רחובות או תושבי חוץ הרשומים באחד ממועדוני הטניס בעיר.
ניתן להירשם לאליפות עד לשעה 12:00 ביום שלישי 21.5.24. לפרטים והרשמה לחצו כאן
הגרלת התחרות תתקיים במועדון הטניס מכבי עמיחי רחובות ליד הספורטק, ביום רביעי, 22.5 בשעה 9:00. תוצאות ההגרלה ומועדי המשחקים יפורסמו באתר "אליפות רחובות בטניס".
האליפות תיפתח ביום שישי, 24.5, ותסתיים ביום שישי, 7.6, בטקס סיום חגיגי עם חלוקת גביעים ופרסים במועדון הטניס מכבי עמיחי רחובות ליד הספורטק.

ראש העיר מתן דיל. צילום: שרון מאיר
ראש העיר מתן דיל. צילום: שרון מאיר

ראש העיר מתן דיל: "בכל שנה משתתפים באליפות הטניס מאות מתחרות ומתחרים בכל הגילים. גם השנה אנחנו מזמינים את שחקניות ושחקני הטניס בעיר להפגין את היכולות שלהם על המגרש וליהנות מחוויה ספורטיבית מיוחדת".

אביב איטח

מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אביב איטח: "אנחנו מקדמים את כל ענפי הספורט ומזמינים את התושבות והתושבים להשתתף בתחרות הטניס השנתית. אליפות הטניס היא ההזדמנות של כישרונות הספורט הצעירים בעיר להתחרות וגם לקטוף פרסים".

חדשות רחובות - אייל פרנקל צילום רמי זרנגר - רחובות ניוז
חדשות רחובות – אייל פרנקל צילום רמי זרנגר – רחובות ניוז

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "החברה העירונית, באמצעות אגף הספורט, ממשיכה במסורת ארוכת השנים ותקיים גם השנה את אליפות הטניס העירונית. האליפות היא דוגמא לערכי המצוינות, אותם אנו מטפחים מגיל צעיר במסגרות חוגי הספורט העירוניים שלנו. בואו להשתתף וליהנות מחוויה ספורטיבית".
קרדיט צילום תמונות מאשתקד: אולפני רחובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *