אמיתי כהן: "הניצחון שלנו במלחמה יימדד ביכולת של העורף להיות חזק לאורך זמן"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אמיתי כהן: "הניצחון שלנו במלחמה יימדד ביכולת של העורף להיות חזק לאורך זמן"

עיריית רחובות וחמ"ל כולנו משפחת אחת מזמינים את משפחות העיר לפעילות במתחם נינג'ה סטאר בעלות סמלית של 29 ₪ בלבד במקום 80 ש"ח ולמשפחות מגויסי ומגויסות המילואים הכניסה חינם.

עיריית רחובות – המחלקה למורשת ישראל וחמ"ל 'כולנו משפחה אחת' בשיתוף מתחם נינג'ה סטאר רחובות מזמין את משפחות העיר לבלות במתחם ולהנות מרגעי הפוגה ושחרור מתחים בעלות סמלית למשתתף של 29 ₪ בלבד במקום 80 ש"ח ולמשפחות מגויסי ומגויסות המילואים הכניסה חינם(בהרשמה מראש).

סגן ראש העיר אמיתי כהן פנה לאדי גומברג מנכ״ל ובעלים של נינג'ה סטאר ולאילן אלקובסקי מנהל השיווק והתפעול והם ישר נענו לקריאה ופתחו את המתחם בלב רחב.

המתחם כולל: מתחם נינג'ה, טרמפולינות, קיר טיפוס, בריכת וויטפול ומתחם ג'ימבורי ומתאים לילדים מגיל שנה ועד גיל 16.

"הניצחון שלנו במלחמה ימדד ביכולת של העורף להיות חזק לאורך זמן, ובכך לתמוך בלוחמים בחזית ובשמירה על שגרת החיים במדינה. וזה אומר לתת גם אוויר לנשימה למשפחות מגויסות ולהורי וילדי העיר, שמתמודדים עם אתגרים רבים", אומר אמיתי כהן, סגן ראש העיר ומי שעומד בראש מיזם "כולנו משפחה אחת" התומך בלוחמים בחזית ובתושבים שבעורף.

לדבריו, "תחושת הביטחון נפגעה ואחת המשימות שלנו היא לעלות אותה, באמצעות יצירת רציפות תפקודית ושגרת חירום מותאמת להנחיות. אני רואה את הלוחמים, אני רואה את התושבים, אני רואה את התורמים והמתנדבים – ולא מפסיק להתפעל מהנחישות לנצח ביחד. תודה לאדי ואילן מנינג'ה סטאר זה לא מובן מאליו שככה פתחתם את הדלת למען ילדי העיר"

הפעילות תתקיים במתחם נינג'ה סטאר – דרך הים 1 רחובות (אמריקן סיטי)
ימי ראשון-חמישי 9.11-16.11.23 בין השעות 14:00-20:00
ימי שישי 9.11, 16.11 בין השעות 10:00-14:00
מחיר מיוחד ומסובסד לתושבי רחובות 29 ₪ במקום 80 ₪ משפחות המגויסים ומגויסות למילואים הכניסה חינם.

החמ"ל הלוגיסטי "כולנו משפחה אחת" הוקם ביוזמת סגן ראש, העיר אמיתי כהן, בשיתוף עם עיריית רחובות, עמותת "למען אחיי", רשת יוחננוף ומיזם "עוצמה לחייל", מאוייש על ידי מתנדבים ועד היום העניק סיוע לאלפי חיילים, משפחות מגוייסות ומפונים בדרום ובצפון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *