את הקייץ הזה נעבור ביחד

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

גולן ביטון יו״ר וועד העובדים הפעולה חוויות רחובות ,באיגרת להורים לפתיחת החופש הגדול 

"הורים יקרים ,
את הקיץ הזה נעבור רק ביחד… בשיתוף ,בכבוד הדדי,סבלנות הן של הצוותים החינוכיים לקייטנים והן של ההורים לצוותי הקייטנה. יהיו לנו אתגרים … לחלק מהילדים מדובר על מסגרת חדשה ,חברים חדשים ובטח צוות חינוכי חדש …ההתרגשות היא הדדית של הקייטנים ושל צוותי הקייטנה ואגלה לכם סוד … גם שלנו מנהלי הקייטנות.
צוותי הקייטנות יעבדו בקיץ הזה מסביב לשעון עם השקעה,יצירתיות וחינוך לאהבת אדם , ההשקעה וההצלחה היא של כולם של כל משפחת חוויות רחובות החל מצוותי המזכירות ,אגף הצהרונים ומעונות ,צוותי אחזקה ,רכזים,צוותי הניקיון ומנהלי המרכזים הקהילתיים .


התפיסה האישית שלי שארגון קהילתי אמיתי הוא ארגון לומד ,סבלני,יצירתי ,מחוייב,מכבד ומעריך את העובדים/ת,קשוב ללקוחות,והכי חשוב מכבד לחינוך לאהבת אדם .
הבקשה האישית שלי הורים יקרים,
שגם עשרות העובדים המדהימים שלנו זקוקים מדי פעם למילה טובה ,לחיבוק, לחיזוק,לשיח מכבד וכבוד הדדי .
וגם זה בסדר לקבל ביקורת …בתרבות שיח מכבד …שנלמד,נקשיב ניישם ונשאף תמיד לתת את הכי טוב לילדים היקרים  בעבודה קהילתית אין שכר גבוה ולא כל אחד/ת בוחר לעבוד בחינוך ועבודה קהילתית,לא תמיד השעות נוחות ,עובדים בחופשים ,והתנאים לא תמיד משתלמים … אבל כן מי שבוחר בחינוך מגיע מתוך אהבת אדם ,ותחושת סיפוק …השכר שלנו הוא דבר אחד המילה הטובה …


מאחל לכולנו ברכה ,הצלחה ושנעבור כולנו ביחד את הקיץ בשלום ומלא חוויות …
בברכה והצלחה
גולן ביטון יו״ר וועד העובדים הפעולה חוויות רחובות" .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *