בוחרים במתן דיל: "אחרי תמיכה גורפת מבעלי הברים הגיע תורם של הסטודנטים"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

גם הצעירים בוחרים במתן דיל: "אחרי תמיכה גורפת מבעלי הברים מגיע תורם של הסטודנטים"

"המועמד לראשות העיר, עו"ד מתן דיל, נפגש השבוע עם נוי הילל, יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס וחברת ועד מנהל בהתאחדות הסטודנטים הארצית, ופרש בפניה את תכניותיו לטיפול בדור העתיד, בצעירים ובסטודנטים תושבי רחובות, שמע מהן הבעיות המטרידות אותם, והעלה יחד איתה, רעיונות מעשיים לפתרונן".

מכללת פרס צילום: רחובות ניוז

"לתכנית הצעירים המלאה, הכוללת בין היתר הקמת מתחמי בילוי חדשים, קידום תחום המוסיקה בעיר, תמיכה נרחבת בספורט ועוד >>

לדיל והילל היסטוריה ארוכה של פעולות משותפות למען הצעירים והסטודנטים ברחובות, הזכורה מכל – מאבקם בעלויות החנייה הגבוהות בסביבת המרכז האקדמי פרס והצלחתם הכבירה להוריד את המחיר ל-5 ₪ ליום (!), מה שהיווה הקלה משמעותית לסטודנטים הרחובותיים שמגיעים ללימודים ברכבם. כעת פרש דיל את בפניה את תכניותיו לעתיד ואילו היא הציגה בפניו את מצוקות הסטודנטים הרחובותיים עליהן יש לתת את הדעת בהקדם האפשרי".

"במשך כל שנות עשייתו הציבורית, דאג דיל לרווחתם של הסטודנטים בעיר. כבר בשנת 2011 הקים קרן מלגות חברתית, אשר מעלה על נס את נושא ההתנדבות והתרומה לקהילה, יצר פתרונות דיור לסטודנטים בפרויקט חדש ביוזמתו, אשר בימים אלה קורם עור וגידים ויציע בקרוב כ-500 יחידות דיור בפינת הרחובות דרך הים, האצ"ל והמנוף, הביא לצעירי העיר את בשורת המסלול הירוק לארנונה, שמקל על הסטודנטים בהנחה משמעותית ללא צורך בסרבול בירוקרטי, יזם את ימי הסטודנט הראשונים בעיר, פסטיבלי הבירה ועוד שלל אירועים לסטודנטים, ובהקשר זה זכורה במיוחד הופעתו המרגשת של שלמה ארצי ביום הסטודנט הראשון בשנת 2010.
עוד יצר דיל מתחמי למידה סטודנטיאליים במתחם הפלטפורמה, ובשיחתו עם נציגת הסטודנטים הבטיח לפעול בעתיד להרחבת מתחמי הלמידה מתוך הבנת הצרכים שהעלו".

המועמד לראשות העיר עו"ד מתן דיל

דיל: "אני שם בעדיפות ראשונה את הפיכתה של רחובות לעיר צעירה, מודרנית ומתקדמת, ולפיכך אני רואה חשיבות עצומה בטיפוח דור הצעירים והסטודנטים בעיר. לשמחתי, אני נמדד לאורך השנים, לא רק בסיסמאות אלא גם במעשים אקטיביים, פורצי דרך ומסגרות ומשקיע ללא לאות ברווחתם, החל ממלגות והקלות בתשלומים, יצירת מקומות בילוי ואירועים מיוחדים ועד לפתרונות דיור משמעותיים".

תוכן ממומן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *