בוחרים חוויות לקיץ: כ- 30 קייטנות תוכן לילדים ונוער במרכזים הקהילתיים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בוחרים חוויות לקיץ: כ- 30 קייטנות תוכן לילדים ונוער במרכזים הקהילתיים

 

רשת חוויות פותחת את תוכנית הפנאי לחופש הגדול עם הרשמות לעשרות קייטנות תוכן במרכזים הקהילתיים. עוד הקיץ: אירועים קהילתיים בשכונות, קייטנות גני הילדים, קייטנת מדע ייחודית וקייטנות לאנשים עם צרכים מיוחדים*

רשת חוויות רחובות מציגה את תוכנית החינוך הבלתי פורמאלי לחודשי החופש הגדול, ומודיעה על פתיחת ההרשמה לקייטנות תוכן איכותיות במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר, במגוון תחומי עניין.

בין הקייטנות: אקסטרים על גלגלים– יציאה למקומות אטרקטיביים מידי יום, ספורט, התעמלות אומנותית, מדעני העתיד, מחול, היפ הופ, סדנת בינה מלאכותית, רובוטיקה, מיינקראפטוגיימינג, מבוכים ודרקונים, אילוף כלבים, אקטיביX, מולקולה, טאיקוון-דו, אומנויות, ועוד. סדנאות מיוחדות לנוער ייפתחו במרכז תנופה ותתקיים קייטנה במרכז נווה יהודה. בנוסף, גם השנה תתקיים קייטנת מדע בעלות סמלית במרכזי אושיות וקריית משה במהלך חודש אוגוסט, על מנת להנגיש את המדע ולעודד את ילדים ונוער ולהיחשף לתחום המרתק.

ברשת חוויות מציינים כי ביום שלישי 28.5.2024 תפתח ההרשמה לקייטנות הקיץ של חוויות בגני הילדים, לאחר אישור מתווה תוכנית ניצנים בשיתוף הנהגת ההורים. עוד בתוכניות המשותפות לפורומים עירוניים, יתקיימו קייטנות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

במקביל למסגרות החינוך הבלתי פורמאלי, במהלך חודשי הקיץ כמיטב המסורת ולאור ההצלחה, יוצאת הרשת בתוכנית מיוחדת הכוללת סדרת אירועים לכל המשפחה, בכל המרכזים הקהילתיים.

 

ראש העיר, מתן דיל: "גם בחופשת הקיץ חשוב לנו להעניק לילדות וילדי העיר את המסגרות החינוכיות הטובות והמעניינות ביותר. קייטנות התוכן של רשת חוויות כוללות מגוון רחב של אפשרויות ומציעות לילדות והילדים ליהנות בחופשת הקיץ עם הקייטנה שתתאים לתחומי העניין שלהם. בנוסף לקייטנות התוכן, רשת חוויות מציעה גם קייטנה המותאמת לילדים עם צרכים מיוחדים ותקיים אירועים רבים לכל התושבים במרכזים הקהילתיים בשכונות".

"ההחלטה להרחיב את היקפי האירועים נחלה הצלחה גדולה, התושבים הגיעו ונהנו מזמן איכות, קרוב לבית, יחד עם הקהילה הקרובה, ואנחנו ממשיכים במסורת גם השנה", אומר גולן ביטון, מנכ"ל הרשת. לדבריו, "רשת חוויות נערכה לסיום שנת הלימודים ופתיחת מסגרות הקיץ באופן רציף, בדגש על תוכן איכותי, בטיחות וצוותים מיומנים. אני מודה למנהלים ולעובדים, שבמשך כל השנה עמלים על התוכניות בשגרה ובחירום, דואגים למעברים נעימים בין ימי החול לימי המועדים והחופשים, והכל תוך התאמה לקהילות הטרוגניות, כך שכולם יכולים להנות מתרבות פנאי מעשירה כל השנה".

לכל הפרטים והרשמה>> https://www.havayot.org.il/SUMMER2024/

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *