בוסתן חדש ברחובות: פירות, צמחי תבלין, עצים ופרחים?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

איפה אפשר למצוא בעיר פירות, צמחי תבלין, עצים ופרחים? בבוסתן הפירות החדש!

עיריית רחובות סיימה את העבודות להקמת בוסתן פירות ייחודי בשכונת מקוב. הבוסתן ממוקם ברח' כצנלסון בסמוך למגרשי הטניס בשכונה ובו נשתלו עשרות סוגי עצי פרי, בין היתר: אפרסק, גפן, זית, שסק, תות, שזיף, תאנה, רימון ועוד ועוד.

הבוסתן נפתח לקהל הרחב וניתן להגיע לטיול בשטח הפתוח וליהנות מתנובת עצי הפרי שכבר הבשילו

כפר בעיר: לפני מס' חודשים עיריית רחובות החלה בעבודות להקמת בוסתן פירות ייחודי בשכונת מקוב. העבודות כללו הכשרת שבילי הליכה לבאים מכל הכיוונים, שתילת עצי פרי מגוונים, צמחי תבלין ופרחים.

אגף גנים ונוף שתל עשרות עצים מסוגים שונים, שהחלו כבר עכשיו להניב פירות, בניהם: אפרסק, תות, גפן, שזיף, שסק, זית, תאנה, רימון, פקאן, אגס, שקד ועוד עצי פרי ייחודים. העירייה הציבה בסמוך לכל עץ שלט הנושא את שם הפרי וברקוד לסריקה המוביל למידע המלא על העץ, כדי להעצים את חוויית המבקרים במקום.

בנוסף לביקורים חופשים של תושבי העיר במקום, צפויות להתקיים בבוסתן פעילויות חינוכיות, חברתיות וסביבתיות לקהל הרחב ולילדי מערכת החינוך. בסיורים התלמידים ילמדו על חשיבות השמירה על הטבע והנוף, ויועברו מסרים המחזקים את ערכי הקהילה והמשפחה לצד הקשר ההיסטורי של העיר רחובות לפרי ההדר "כעיר הפרדסים".

עם סיום העבודות על הקמת הבוסתן, עיריית רחובות מזמינה את התושבות והתושבים ליהנות מפנינת הטבע החדשה בעיר- הבוסתן צמוד למגרשי הטניס בשכונת מקוב (רח' כצנלסון) ולכביש 40.

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות
רחמים מלול, ראש עיריית רחובות

ראש העיר רחמים מלול: בחודשים האחרונים הקמנו ריאה ירוקה מיוחדת במינה עבור התושבים, על מנת שיוכלו לטייל, ליהנות ולבלות עם כל המשפחה. בוסתן הפירות החדש בעיר מתאים לסיורים של תלמידות ותלמידי מערכת החינוך וכמובן גם למשפחות, הורים וילדים, כדי שיוכלו ליהנות מפנינת טבע יפייפיה בעיר".

כפי שהובטח: שלב ב' של השוק העירוני יוצא לדרך! - רחובות ניוז
סגן ראש העיר יניב מרקוביץ

יניב מרקוביץ׳ , סגן ראש העיר: ״ פרוייקט הבוסתן הבשיל וכבר עכשיו בשטח יש פירות על העצים. אחרי שנים בהם המקום היה אתר זבל הוא הפך לפנינה יפיפיה שפשוט כיף לשבת שם, להנות מהטבע מהשקט ומהעצים״.

חדשות רחובות - גיא צור בהצעה חדשה למועצת העיר - רחובות ניוז
חדשות רחובות – גיא צור

גיא צור חבר מועצת העיר רחובות: "פירות מתוקים של יוזמה מן השטח עבור התושבים זוהי הבשורה הגדולה המשתקפת מבוסתן הפרי בשכונת מקוב. תודה לכל העוסקים במלאכה. יוזמה סביבתית וערכית זו תתרחב תתגבש ולבטח לא תהיה אחרונה נמשיך בה בכל שכונה שתתאים לכל במסירות רבה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

תגובות