בזכות גיא צור יוקמו כיתות סייבר חדשות בבתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים ובתיכונים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בזכות גיא צור יוקמו כיתות סייבר חדשות בבתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים ובתיכונים

 

מהפכת הסייבר מגיעה לרחובות : כיתות סייבר חדשות יוקמו בבתי הספר בעיר בחטיבות הביניים והתיכונים בעקבות פניית חבר מועצת העיר גיא צור ובאמצעות שר המודיעין אלי כהן ומשרדו.

בשורות מצוינות בזכות יוזמה של חבר מועצת העיר רחובות, גיא צור, כיתות סייבר ייעודיות עבור תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים יוקמו בעיר רחובות באמצעות משרד המודיעין ברשותו של השר אלי כהן וזאת בעקבות פנייתו של חבר המועצה צור בנושא.

לפני ימים אחדים פנה חבר המועצה צור במכתב לשר כהן ובו כתב:" מכובדי, אני פונה אלייך בבקשה לתקצב באמצעות משרד המודיעין, כיתות סייבר ייעודיות עבור תלמידי בתי הספר ברחובות, לטובת בני הנוער אשר חפצים להשתלב בתעשיות הטכנולוגיה עתירת הידע וביחידות הסייבר והטכנולוגיה במהלך שירותם הצבאי ובהמשך במישור האזרחי."

עוד הוסיף וסיכם כי :" משרד המודיעין בהובלתך מוביל בחזית הטכנולוגית והיזמות גם בנושאי החינוך הטכנולוגי ולצד תמיכתך והערכתך השוטפת לעיר רחובות ותושביה ובהמשך לשיחתנו בנושא, שמחתי לראות את שלל הפעילויות החשובות שמקיים המשרד בהובלתך כמו גם את חזוננו המשותף בחשיבות החינוך הטכנולוגי בפרט והחינוך ככלל. אני סמוך ובטוח שפירות ההשקעה של משרדך בכיתות הסייבר החדשות יראו במהרה וכי בוגריהם ייטלו חלק משמעותי בביצור ביטחון ישראל ובהובלה הטכנולוגית האזרחית בעתיד."

תשובתו של השר כהן לא איחרה להגיע ולאחר ימים אחדים הגיעה הבשורה החיובית. במכתבו כתב שר המודיעין:" בהמשך לפנייתך בנידון הריני שמח לבשר שהעיר רחובות עומדת בקריטריונים והודעה רשמית תשלח לעירייה המאשרת את השתתפותכם בפרויקט."

המשמעות היא תוספת של כיתות סייבר חדשות עבור ילדי מערכת החינוך ברחובות שיתנו להם כלים להצלחה והשתלבות עתידית בצבא ובאזרחות במקצועות המחשב המתקדמים.

חבר המועצה גיא צור סיכם:" תודתי נתונה לחברי השר אלי כהן ולכל משרד המודיעין על פעילותו החשובה. אני בטוח שבני הנוער תלמידי מערכת החינוך ייהנו מהיוזמה החשובה והמלמדת. תודתי נתונה גם לראש העיר, רחמים מלול, ולמחזיק תיק החינוך סגן ראש העיר זהר בלום על שיתוף הפעולה כאשר חרטו על דגלם את נושא החינוך כראשון במעלה. שמחתי לפעול לקידום יוזמה זו ואמשיך לשרת את הציבור כל העת".
תמונה מהארכיון

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *