בית החמישה הופך למרכז טכנולוגי העשרתי לילדים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בית של חוויות חדשות: חוויות "בית החמישה" הופך למרכז טכנולוגי העשרתי לילדים

 

המרכז החינוכי "חכמולוג" יחל את פעילותו השבוע עם שפע חוגי לימוד לגילאי 4-12, החל ממקצועות הליבה ועד לבניית רובוטים. מרכז חוויות בית החמישה מתפתח ומתחדש והוא יהפוך למרכז העשרה ללימודים טכנולוגיים לילדים, בהשקעה משותפת של רשת חוויות, אגף החינוך בעיריית רחובות וחברת סאן ספארק.

במרכז הקהילתי יחל לפעול השבוע המרכז החינוכי "חכמולוג", בשיתוף עם חברת סאן ספארק, אשר יספק פעילויות מגוונות בסביבה מיוחדת ועם צוות מדריכים מנוסים. בין החוגים המוצעים לילדים, ניתן לבחור שפע של חוויות לפיתוח חשיבה, לוגיקה, מוטוריקה, קריאה, כתיבה, חשבון, ידיעת שפות, אלקטרוניקה, תכנות, רובוטיקה, הנדסה, עיצוב ויצירה.

ברשת חוויות מציינים כי שיטת חכמולוג מתבססת על פיתוח האינטלקטואליות של הילד, המטפחת את היכולת האישית והלימודית וכן, כי ילדי גני הילדים בעיר ייהנו גם הם מפעילויות המרכז החדש. מסגרות החוגים כוללות קבוצות מותאמות לגילאים, החל מגיל 4 ועד גיל 12. גילאי 8-9 כבר יכולים להתקדם ללימודי הרובוטיקה, הכוללים התנסות מעשית בבניית רובוטים מחלקי לגו מיוחדים, תכנות, פיתוח מיומנויות מוטוריקה עדינה וקניית ידע בתחום המדע.

בנוסף, המרכז החדש מציע חוויות ייחודיות וחדשות, בהן חוג בישול לגילאי 6-12, במהלכו יתנסו הילדים בתהליך הכנת מזון, מתוך פעילויות מהנות ומעוררות השראה.

מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון

גולן ביטון, מנכ"ל רשת חוויות, אמר: "שהתקיים היום (19.6) כי הפיכתו של בית החמישה למקום שוקק חיים, הוא חלק מחזון הבית, שמנציח את זכרם של חמת הנופלים בני העיר, והודה לשותפים הרבים להגשמת החזון: "בית החמישה הוא מרכז ייחודי, בהתאם לרוח המקום ולרצון להפוך אותו למרכז שוקק חיים, החלטנו שהוא יהפוך לבית לצמיחה והתפתחות אישית עבור ילדי העיר. המרכז יעניק לילדים כישורים, ידע וכלים ללמידה, בדרכים של התנסות מעשית וחווויתית. אני רוצה להודות לרחמים מלול ראש העיר, לזהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, שהיה שותף לחזון והשקיע תקציבים ומשאבים רבים לצורך הצלחת המקום, שממנו יהנו גם ילדי גני הילדים בעיר, תודה ליו"ר הרשת וסגן ראש העיר, אמיתי כהן על החזון וההובלה, לדני אוירק מנכ"ל חברת סאן ספארק על העבודה המשותפת, למנהלים ולצוות המקצועי, שעמדו בכל האתגרים ומציגים היום תוכנית פעילויות עשירה ומגוונת, שתהפוך לליבת הבית המחודש".

המרכז יהיה פתוח גם לחגיגות יום הולדת פרטיות בתשלום, לילדים בגילאי 5-12, בהנחיית צוות מקצועי ויצירתי, שיעניק למשתתפים אירוע משמעותי, חווייתי וטכנולוגי, בשילוב פיתוח מיומנויות מוטוריות, חידוש טעמים והכרת מזון. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת כמו וירטואל ריאליטי, הילדים משתתפים בחוויות מופלאות ונהנים ממוזיקה דיסקו עם מגוון סטים ושירים מקוריים.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *