בלעדי ומזעזע: חרדי תלש באישון לילה דגלי ישראל מבית הכנסת הגדול ברחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

זעזוע ברחובות: צעיר בעל חזות חרדית תלש את דגלי ישראל מבית הכנסת הגדול בעיר.בלילה שבין חמישי לשישי. הצעיר נצפה בסרטון אבטחה מגיע לבית הכנסת שברחוב בנימין פינת מנוחה ונחלה, תולש שני דגלי ישראל שהתנוססו ועוזב את המקום. תלונה הוגשה במשטרה.

תורן בית הכנסת הבוקר ראשון, ללא הדגל
תורן בית הכנסת הבוקר ראשון, ללא הדגל

שבת קשה עברה על מתפללי בית הכנסת הגדול ברחובות לאחר שצעיר חרדי נצפה במצלמות האבטח, תולש שני דגלי ישראל גדולים. כשעה לפני כניסת השבת נדהמו המתפללים לגלות ששני הדגלים, אחד מהם מוצב על תורן ענק והשני על עמוד בכניסה ממול, נעלמו. בדיקת מצלמות האבטחה העלתה כי צעיר בעל חזות חרדית מגיע באישון לילה, מניח את כובעו על פנס אחד ואת חליפתו על הפנס השני שמאיר על הדגלים, הצעיר נטל לידיו חפץ ובמאצעותו ניגש לעמודים תלש את הדגלים ונעלם.

גורם בהנהלת בית הכנסת אמר לחדשות רחובות ניוז "המעשה הנבזה גרם לזעזוע וכאב גדול בקרב המתפללים, חלקנו ממשפחות שכולות מאירועי השבעה באוקטובר מלחמת חרבות ברזל, גם הסמיכות למקרה, יומיים לפני ליום ירושלים פוגעת שבעתיים בכולנו".

הנהלת בית הכנסת הגישה הבוקר ראשון, תלונה במשטרה וההנהלה יחד עם המתפללים דורשים מהמשטרה למצות את החקירה ולהביא לדין את העבריין. במסגרת החקירה, תבדוק המשטרה אם נתלשו דגלי ישראל נוספים במורד הרחוב.
יש לציין כי ביום שלישי הקרוב, יתקיים ריקוד דגלים מסורתי בבית הכנסת הגדול לרגל יום ירושלים, הציבור מוזמן.

דגל ישראל כחול לבן צילום: רחובות ניוז

לפי התיקון לחוק שנעשה במרץ 2021, העונש על השחתת דגל ישראל הוא קנס עד חמישים אלף שקלים ועד שלוש שנות מאסר בפועל. 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *