במוצ"ש חצי גמר גביע המדינה בכדוריד: עירוני רחובות תפגוש את אשדוד

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חצאי גמר גביע המדינה בכדוריד יערכו במוצ"ש ב"גן נחום" בראשל"צ(18:00 הפועל ראשון לציון-מכבי ראשון/20:30 עירוני רחובות-הפועל אשדוד):ראשי עירוני רחובות קוראים לכל אוהבי הכדור יד בעיר  להגיע לדחוף את הקבוצה "אחרי 20 שנה מגיעים למעמד הזה". כרטיסים ניתן לקנות אמל תמיר 052-2549878.

עירוני רחובות חוזרת למעמד חצי הגמר אחרי 19 שנה. היא הייתה בו ב-2000 וב-2001, וצלחה אותו פעמיים בדרך להפסדים במשחקי הגמר מול מכבי רעננה והפועל ראשל"צ, בהתאמה. אלו היו השנתיים הראשונות של הקבוצה המאוחדת (הפועל רחובות הגיעה לגמר 99'), ואחד הנתונים הפיקנטיים שב-2001 אולג בוטנקו, כיום מאמן אשדוד, היה מאמן-שחקן ברחובות. אגב, אחד המשחקים הגדולים שרחובות המאוחדת צלחה היה דווקא בדרך לחצי גמר היה בשנת המילניום, לאחר ניצחון על מכבי ראשל"צ ברבע הגמר, בתום שתי ההארכות וזריקות הכרעה.

מי היה מאמין שפעם נכתוב, שרחובות מגיעה למפגש מול אשדוד כאנדרדוג מוחלט, אבל אם היא צריכה השראה היא בהחלט יכולה לקחות אותה מהניצחון של חולון על אשדוד בעונה שעברה בחצי הגמר, כאשר חולון הגיעה אליו גם כן מהחלק התחתון של הטבלה בעוד אשדוד הייתה בצמרת הגבוהה. אם היא צריכה השראה, נזכיר שהיו ימים ברחובות – שהייתה זוללת גביעים – 7 היו להפועל, ועוד אחד למכבי. במילניום הקודם, טרום ימי האיחוד.

ראשי עירוני רחובות קוראים לכל אוהבי הכדור יד בעיר  להגיע לדחוף את הקבוצה "אחרי 20 שנה מגיעים למעמד הזה". כרטיסים ניתן לקנות אצל תמיר 052-2549878. במועדון מתבקשים להודות לאבי קינד מבעלי רשת העוגות "דה לה פה" על הסיוע בהכנת החולצות למשחק

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *