בני הנוער בית הנוער "חץ קדימה" שבקריית משה זכו לשיפוץ המבנה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בני הנוער בית הנוער "חץ קדימה" שבקריית משה זכו לשיפוץ המבנה ומעתה יתקיים במקום גם פרויקט מנטורים בשיתוף מועדון חדשנות "אינובשן"

לפני מספר חודשים נענו ראש העיר ומנכ"ל העירייה לבקשתה של חברת המועצה איטל בציר אלשיך, לשפץ את בית הנוער "חץ קדימה" בניהולה של דור קרן
משבוע שעבר בחוה"מ חנוכה,בעיתוי סמלי החל במקום גם פרויקט המנטורים שיזמה ח"מ אלשיך וגייסה את קהילת מועדון החדשנות אינובשן Innovision שהקימה.

הפרויקט יימשך לאורך שנה שלמה ובו יטלו בהתנדבות חלק מקהילת יזמיות ויזמים מתחומי ההייטק, טכנולוגיה וממגוון תחומים נוספים. המנטורים יעבירו הרצאות וסדנאות לבני הנוער בכיתות י'-י"ב וישתפו בדרך שלהם עד להצלחה.

את המפגש הראשון של פרויקט המנטורים פתח היזם הרחובותי , *גל בנימין המבורגר*
"מייסד חברת MTtech (משרדי החברה בפארק הורביץ) המתמחה בפיתוח שולחנות מגע חכמים לשימושים חדשניים מגוונים כשולחנות משרד חכם, מטבח ועוד.

גל שיתף בילדותו המאתגרת שהצליח למרות המהמורות והקשיים".

"מבחינתי זאת שליחות להגיע לצעירים ולעזור להם להאמין בעצמם, לא לאבד את היצירתיות והנאיביות של העולם הבוגר המתפשר ברובו על בינוניות שטחית. להכניס בהם התלהבות של רוח יזמות ואמונה בעצמם והכל מתוך חדוות למידה ועשייה טהורה. הלוואי ורק נשפיע ולו על אחד, דהיינו".

איטל בציר אלשיך העלתה פוסט מאותו היום וסיכמה: "שאם הערב נערה או נער ילכו לישון כשהם בטוחים בעצמם, וברצון להגשים את החלום הרי שאין אושר וסיפוק גדול מזה. ומה יותר חשוב מלספק חכות מאשר את הדגים".

"ברצוני להודות לראש העיר ולרחמים מלול על תקצוב שיפוץ בית הנוער כדי להפוך את המקום לביתם השני שיספק עבורם מקום מעורר השראה, שבו מנטורים יחשפו בפניהם את הכישלונות, והקשיים שבדרך עד שהגיעו להצלחה ולפסגה" וכמובן לצוות המדריכים המופלא של המקום המלווים את בני הנוער העושים שנת שירות עם המון אכפתיות, הכוונה ורצון לסייע ולהיות להם לאוזן קשבת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *