"בעלי הברים בתמיכה גורפת במתן דיל – מתן הוא האיש הנכון לצעירי רחובות".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

"בעלי הברים בתמיכה גורפת במתן דיל – מתן הוא האיש הנכון לצעירי רחובות".

 

"בעלי העסקים המזוהים ביותר עם חיי הלילה של רחובות, אשר מיארה, שחף דקל, יוסי פרץ ועוד רבים וטובים מבעלי הברים המפורסמים בעיר, התייצבו בגאווה מול המצלמה, הביעו את תמיכתם הגורפת במועמד לראשות העיר מתן דיל וסיכמו באמירה חד משמעית – מתן דיל" אמרו הערב במחנה מתן דיל והוסיפו: " דיל בעברו כמחזיק תיק הנוער והצעירים, הביא את חיי הלילה ברחובות לשיאים, שאף אחד לא הצליח לשחזר אחריו. כעת הם ממתינים לבחירתו לתפקיד ראש העיר, כדי שחיי הלילה ישובו להיות כשהיו".

"המועמד לראשות העיר, עו"ד מתן דיל, בעברו מחזיק תיק הנוער והצעירים, אשר חרט על דגלו להפוך את רחובות לעיר שתהווה אבן שואבת לאוכלוסיה צעירה ותוססת, פעל בעברו ללא לאות, במסגרת תפקידו, לטובת מינוף חיי הלילה וסיוע לכל בעלי הברים ברחובות למען הצלחתם ושגשוגם, אם באמצעות הקלות בירוקרטיות, פתרון בעיות ומשברים ועוד כהנה, ומהווה עד היום הכתובת האנושית בעירייה עבור כל בעלי העסקים בעיר.

 

 

לאור העובדות האלה, לא מפתיעה תמיכתם הגורפת של כל בעלי הברים בעיר, שהסכימו לעמוד מול המצלמה ולומר בקול רם וברור – מתן דיל הוא האיש שהציל את חיי הלילה בעבר והוא האיש שייקח אותם קדימה לכשיבחר לראשות העיר.

אשר מיארה, הבעלים של פאב ה"לה מורס": "שמחתי לקחת חלק בסרטון התמיכה במתן, כי הוא האיש שהיווה עבורנו את הכתובת היחידה לכל דבר ועניין במשך 15 שנים. אני מנהל מספר עסקים ברחובות, ויכול להגיד בפה מלא שבעתות משבר, היחיד שהתייצב לצידנו היה מתן, ואם לא ההתערבות היעילה שלו, חלק מהפאבים פשוט לא היו שורדים".

תומר כהן, איש יחסי הציבור של הברים והמועדונים ברחובות*: "לצערי, עקב אילוצי לו"ז שונים נעדרתי מצילומי הסרטון אך אני עומד על כך שמתן הוא האיש הנכון לתושבי רחובות, ובפרט לצעירים, ואשמח לראותו מנהל את העיר כפי שניהל עד היום בהצלחה כל דבר שנגע בו".

מתן דיל סיכם: "מרגש לראות את הפרגון המלא והתמיכה הגורפת שניכרות בכל שניה בסרטון, ואני שמח על האפשרות לסייע ולהועיל לבעלי העסקים הרחובותיים, שהם עוגן כלכלי משמעותי בעיר. העירייה בראשותי תטפח את בעלי העסקים ותשים את רחובות על מפת חיי הלילה של איזור השפלה".

תוכן ממומן

 

 

תגובות

תגובה אחת

  1. תמימים.
    לא מבינים שאם יבחר, במוקדם או במאוחר העיר תסגר בסופי שבוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *