בעקבות השביתה בבית הספר: "תוגש תביעה נגד כל מי שהיה שותף לקנוניה"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מסתמן כי בקרוב הצדדים ייפגשו בבית משפט: בעקבות השבתת הלימודים בבית ספר רון ארד ברחובות וחקירת הורי התלמיד בתחנת המשטרה, מגיב בחריפות עורך דינם של הורי התלמיד: "מערכת חינוכית שלמה מתאמת גרסאות שקריות, תוגש תביעת לשון הרע נגד כל מי שהיה שותף לקנוניה".

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

אמש החליטה הנהלת בית ספר רון ארד ברחובות בשיתוף הנהגת ההורים להשבית היום (שישי) את הלימודים, בעקבות איומים לכאורה של הורה לתלמיד מכיתה ח' כלפי הצוות החינוכי. הורי התלמיד ההמומים זומנו אתמול בערב לחקירה תחת אזהרה בתחנת משטרת רחובות בגין איומים לכאורה.

עו"ד זוהר חדד

עורך הדין זוהר חדד שמייצג את ההורים שהוגשה נגדם התלונה מצד הנהלת בית הספר אמר: " זו פשוט שערוריה שאין כדוגמתה שמערכת שלמה מסלפת דברים שלא היו ולא נבראו. רוכבת על גל של אלימות שיש בחברה הישראלית על מנת ליצור יש מאין באירוע שלא היה ולא נברא. מערכת חינוכית שלמה של מורים מתאמים ביניהם גרסאות שקריות, מרשיי ישקלו את צעדיהם ובסופו של יום יגישו תביעת לשון הרע כנגד כל מי שהיה שותף לקנוניה הזאת".

מנהלת בית ספר רון ארד קרן שחל

תזכורת להודעה שפורסמה אמש להורי התלמידים עליה חתומה מנהלת בית הספר: "להורים שלום, לצערנו הרב ובלית ברירה, בית הספר יושבת מחר בשל איומי אחד ההורים לכאורה שפגע בביטחונם האישי של מורה ושל מנהלת מספר פעמים בחודשים האחרונים, בשל החלטות חינוכיות שלא נשאו חן בעיניו. עובדי הוראה לא צריכים לחיות תחת איום. אסור לנו כחברה וכמדינה מתוקנת לאפשר מציאות שעובדי ציבור יחושו מאוימים בשל מילוי תפקידם. מחר, יום ו' 17/2/23 לא יתקיימו לימודים בביה"ס. עירית רחובות, משרד החינוך, רשת אמית, הסתדרות המורים וארגון המורים וכן הנהגת ההורים תומכים ומחזקים את ידי המורים במאבק על בטחונם האישי. לא ניתן שהורה אחד יטיל כתם על קריה חינוכית נפלאה ומצליחה ועל קהילת הורים תומכת ואכפתית".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *