הורים שימו לב: העירייה תתקצב הנחה נוספת לקייטנות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

"ברחובות כולם שווים – השנה העירייה תתקצב הנחה נוספת לקייטנות, כך שכל ילדה וילד יוכלו לקחת בהן חלק", כך אמר היום ראש העיר מתן דיל.

 

הורים אתם לא לבד: החברה העירונית ורשת חוויות פותחות את האפשרות להגיש בקשות לקבלת הנחה למסלולי הקייטנות וצהרוני הקיץ – למעט קייטנות בית הספר של החופש הגדול במחזור א' המסובסדות ע"י משרד החינוך.

לאור בקשות רבות שהגיעו מההורים, ראש העיר מתן דיל הודיע היום, שני (3.6) כי עיריית רחובות תעניק השנה סבסוד נוסף להורים המתקשים לשלם עבור קייטנות הקיץ, מעבר להנחות אותן מעניקות החברה העירונית ורשת חוויות.

 

ההורים יכולים להגיש בקשה להנחה למסלולי הקייטנות הרגילים שאינם מסובסדים ע"י משרד החינוך והם:
• צהרון מחזור א' של הקייטנות (1.7-21.7)- שיתקיים בין השעות 13:00-16:30
• קייטנת הבוקר וצהרון מחזור ב' של הקייטנות שיפעל בין התאריכים 22.7-8.8.24.

ניתן להגיש את הבקשה להנחה החל מהיום, יום שני (3.6) במשך שבוע ימים עד יום שני (10.6) בחצות.
להגשת בקשה להנחה עבור קייטנה של החברה העירונית היכנסו לאתר > https://did.li/pjoZH
להגשת בקשה להנחה בקייטנות רשת חוויות היכנסו לאתר > https://did.li/MdFaa

בשנה האחרונה נרשמה עליית מחירים משמעותית במשק הישראלי בכל תחומי החיים. למרות ההתייקרויות במשק, ראש העיר דרש שמחירי הקייטנות בעיר לא יעלו ויישארו זהים למחירים שנקבעו בשנה שעברה וכצעד נוסף למען ההורים- הוסיף יומיים של פעילות לקייטנות מחזור ב' של החברה העירונית ורשת חוויות.

 

רשת חוויות והחברה העירונית יפתחו היום, שני (3.6) את האפשרות להגיש בקשה להנחה בהרשמה לקייטנות הקיץ.
את הבקשה להנחה ניתן להגיש בהרשמה למסלולי הקייטנות הרגילות (ולא למסלולים הייחודיים) ולמסלולים אותם משרד החינוך לא מסבסד והם:

• מסלול צהרון במחזור א' של הקייטנות הצפוי להתקיים בין התאריכים 1.7-21.7 בשעות 13:00-16:30
• קייטנת הבוקר וצהרון מחזור ב' של הקייטנות שיפעל בין התאריכים 22.7-8.8.24.

בנוסף להנחות של החברה העירונית ורשת חוויות ובעקבות פניות רבות מצד ההורים הזקוקים לסיוע בהתמודדות עם תשלום קייטנות הקיץ- ראש העיר מתן דיל הודיע היום כי עיריית רחובות תרחיב את הסבסוד הניתן להורים שימצאו זכאים להנחה בהרשמה לקייטנות. בהתאם להחלטה זו, הורים אשר ימצאו מתאימים לקבלת הנחה יזכו בהנחה מטעם החברה העירונית/רשת חוויות ועליה תוסיף עיריית רחובות סיבסוד נוסף כדי לאפשר לכל הילדות והילדים בעיר להשתלב במסגרת חינוכית איכותית גם בימי הקיץ.

יש לציין כי ההורים יקבלו את מחיר הקייטנה הסופית- לאחר שתשוקלל ההנחה הכוללת את סבסוד החברה העירונית/רשת חוויות וסבסוד עיריית רחובות.
הגשת הבקשות להנחה תיפתח החל מהיום, יום שני (3.6) ותתאפשר במשך שבוע ימים עד יום שני הבא (10.6) בחצות.

להגשת בקשה להנחה לקייטנות החברה העירונית לחצו כאן > https://did.li/pjoZH
להגשת בקשה להנחה לקייטנות רשת חוויות לחצו כאן > https://did.li/MdFaa

ראש העיר מתן דיל. צילום: שרון מאיר
ראש העיר מתן דיל. צילום: שרון מאיר

ראש העיר, מתן דיל: "בבואנו לבחון את תיקצוב הקייטנות השנה, מה שהנחה את כולנו הייתה ההבנה וההחלטה כי כל ילד וילדה ברחובות שירצו בכך, יוכלו להשתתף במגוון הקייטנות שהעיר מציעה. למרות עליות המחירים הגבוהות, עשינו כל שביכולתנו שלא להעמיס עוד על ההורים, הכורעים תחת הנטל הכלכלי. לא העלנו השנה מחירים, הוספנו שני ימי פעילות והקצנו תקציב עירוני ייעודי להגדיל את הסיוע הניתן ע"י משרד החינוך, רשת חוויות והחברה העירונית. אני מזמין את כולכם להירשם ואת מי שזקוק להנחה, להגיש בקשה במועד, כדי שהצוותים המקצועיים יוכלו לדון בכל בקשה ובקשה, ונגיע לחופשת הקיץ כשכל הילדות והילדים מקבלים מענה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *