בשורה משמחת: שר החינוך יואב גלנט מודיע למתן דיל על חלוקת אלף מחשבים לתלמידי רחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בשורה משמחת: שר החינוך יואב גלנט מודיע למתן דיל על חלוקת אלף מחשבים לתלמידי רחובות. דיל "אני מאמין שחובה עלינו לספק כלים איכותיים למתן הזדמנות שווה לכל תלמיד ולתלמידה".

מתן דיל "כמי שהיה אחראי על פרויקט לכל ילד אני מבין את החשיבות אני מבין את הפערים, את המשמעות של צמצום הפערים הטכנולוגיים ברחובות בדיוק כמו שאתה עושה במשרד ובמיוחד בתקופה הזאת. אני מאמין שחובה עלינו לספק כלים איכותיים והזדמנות שווה לכל ילד, לכל תלמיד, לכל תלמידה בכל מקום, בשביל צמיחה, הצלחה והגשמה עצמית. תודה יואב כל מה שעשית, על הפעולה החשובה הזו לתלמידי רחובות ובכלל לכל תלמידי ישראל, על מה שעשית, על מה שאתה עושה ועל מה שתעשה".

 

שר החינוך יואב גלנט "אני שמח להיות פה עם מתן דיל האדם שמרכז העיסוק שלו בחיים הציבוריים זה העיר רחובות, אדם שפועל מבוקר ועד לילה למען תושבי העיר. אנחנו מביאים היום כאלף מחשבים לחלוקה ברחבי העיר למען רחובות, אני רואה בדבר הזה צעד מאוד חשוב לסגירת פערים בחברה הישראלית. מתן הזמדנות שווה לכל ילד, אני משוכנע שילד שיקבל לידיו מחשב, יהיה אחד שיקבל הזדמנות שווה ושתהיה לו הזדמנות שווה, אנחנו נראה אותו מצטיין באקדמיה ונמצא ביחידות הכי טובות בצה"ל. אז אני מודה מאוד למתן על ההררתמות שלו כחבר המועצה וכראש הסיעה הגדולה במועצת העיר רחובות ומאחל לתושבי רחובות הרבה הצלחה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *