בשורות טובות: שוחרר לביתו הילד בן ה-6 שנדקר ברחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
קפלן

הילד בן ה-6 שנפצע באורח קל עד בינוני מדקירה ע"י גבר בן 34 במרכז העיר רחובות  השתחרר לפני זמן קצר מבית החולים קפלן. משפחתו "רוצים להודות לכם עם ישראל על התפילות"

פחות מיממה לאחר שנדקר בכף ידו  ע"י תושב רחובות בן 34 , ונפצע באורח באורח קל עד בינוני, השתחרר היום (שישי) הילד בן ה-6 מבית החולים קפלן בעיר.

אתמול , בשעות הצהריים שיחק הילד בגן המגינים במרכז העיר ולפתע באופן לא מוסבר הוא נדקר ע"י אדם מעורר בנפשו ,בזמן ששיחק במתקנים הפזורים ברחבי גן השעשועים. הגבר בן ה-34 דקר את הילד בכף היד ואזרחים שהיו עדים למעשה העניקו לו טיפול ראשוני וחבשו את ידו עם חולצה והוא פונה לבית החולים קפלן ברחובות להמשך טיפול ובמהלך הלילה אף עבר ניתוח חירום במרפק ורק במזל לא נפגע העורק הראשי והעצבים. צוות חדר ניתוח ביצע בהצלחה תפירה של כל מסת השרירים המכופפים של האמה והאצבעות ומערכת כלי דם. הילד עבר גיבוס של היד ולמרות שהייתה ערכה ראשונית כי הוא ישהה בסוף השבוע בבית החולים ,לבסוף לפני שעה קלה שוחרר לביתו לא לפני שבני משפחתו הודו לצוות הרופאים והן כמובן לתפילות של עם ישראל "רוצים להודות לכל עם ישראל על התפילות".

חשוב לציין שעבור משפחתו של הילד הנדקר זה לא היה שבוע קל ב"לשון המעטה" מלבד המקרה הקשה הזה אב המשפחה נאלץ להתמודד גם עם מעצר בן אחותו שהיה חשוד לכאורה באונס הקבוצתי בקפריסין כפי שפורסם לראשונה ב'רחובות ניוז' אתמול ובשעה שבנו קיבל טיפול רפואי בחדר המיון לילדים במרכז הרפואי,הגיעה הבשורה המשחמת מהאי השכן על שחרורו של האחין ממעצר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *