גאווה לעיר: דורון שמחי קיבל יקיר מכבי ישראל לשנת 2023

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

יקיר מכבי ישראל לשנת 2023: דורון שמחי מנהל אגף הספורט בחברה העירונית!

היום(שישי בצהריים) קיבל דורון שמחי, מנהל אגף הספורט בחברה העירונית את עיטור יקיר מכבי ישראל 2023 בטקס שנערך בכפר המכביה, רמת גן. יחד עימו קיבלו את העיטור היוקרתי גברים ונשים נוספים שרשמו תרומה משמעותית לספורט בישראל.
דורון מכהן כמנהל אגף הספורט בחברה העירונית רחובות מזה כארבע שנים.
לפני כן כיהן בתפקידים שונים בספורט הישראלי – כיו״ר ענף הכדוריד בישראל, חבר הנהלת הוועד האולימפי בישראל, מנכ״ל וייסגל לספורט ועוד.

במסגרת תפקידו בחברה העירונית הוא פעל לייסוד מסורת מירוץ הלילה בעיר רחובות ולערבי ספינינג בעיר. הוא מנהל את כלל פעילות הספורט בעיר הן בנושא החוגים והפרוייקטים והן בנושא תחזוקה וחידוש תשתיות הספורט כגון מגרשים ואולמות ברחבי העיר, מקדם את הספורט ההישגי בעיר ואף מנהל אירועי ספורט מיוחדים כגון המירוצים הנערכים בעיר כמו מירוץ השישה, צעדת האביב והמירוץ להנצחת רונן לוברסקי ז״ל. בימים אלה הוא נערך לקבלת האחריות על איצטדיון הספורט העירוני.

דורון שמחי, מנהל אגף הספורט בחברה העירונית: ״אני נרגש מאוד לקבל את העיטור לאור עשייה עניפה בת למעלה מ-30 שנה במישור הארצי. אני שמח וגאה שיש לי את הזכות לקדם את הספורט בעיר שלי, רחובות. תודה לראש העיר על האמון ולמנכ״ל החברה העירונית על הפירגון ושיתוף הפעולה״.

אייל פרנקל, מנכ״ל החברה העירונית: ״דורון מגלם בעשייתו האישית והמיקצועית למען הספורט בעיר את ערכי הספורט. זהו כבוד גדול לחברה, ואנו גאים על כל העשייה המרשימה. נמשיך לעבוד למען קידום הספורט ברחובות!״.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *