גאוות הדור החדש: סגנית יו"ר מועצת התלמידים: "בשבילי כל יום הוא יום אישה".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

גאוות הדור החדש: סגנית יו"ר מועצת התלמידים: "בשבילי כל יום הוא יום אישה, כשאני קמה ועושה את הבחירות שלי מבלי לחשוש מתגובות".

 

אורין מתתיהו, בת 17 וחצי, ילידת העיר רחובות, תלמידת כיתה יב בקרית החינוך ע"ש "רון ארד". מזה כ- 5 שנים פעילה במועצת התלמידים הבית ספרית והעירונית. מתוכן  כשנתיים נציגה של העיר רחובות במועצת התלמידים והנוער המחוזית "מחוז מרכז. אני פעילה בעירונוער מיזה חמש שנים, העירונוער עבורי הוא בית מעצים, מפרגן, מלמד ותומך, אין ספק שהיום אני אדם אחר בוגר יותר ולאחר כל הפעילויות שנטלתי בהן חלק קיבלתי ארגז כלים משמעותי ויש לי את הביטחון והאמונה שאני יכולה לעשות קצת יותר מאתמול והרבה פחות ממחר".

אורין מתתיהו

"בשלוש השנים האחרונות כיהנתי בתפקידים שונים במזכירות המועצה העירונית, והשנה אני מכהנת בתפקיד סגנית יושב ראש המועצה וכיושבת ראש מועצת התלמידים הבית ספרית" היא מספרת בהתרגשות ומוסיפה: "במהלך שנותי במועצת הנוער לקחתי חלק פעיל של שלוש שנים בקבוצת ' חיות במה' 15 בנים ואני היחידה, נהנתי ללמוד את תהליכי העבודה של d.j הייתה לי תחושה טובה לעשות מה שאני אוהבת ונהנת ממנו מבלי לחשוב שזה עיסוק גברי".

מה זה עבורך יום האישה?

"בשבילי כל יום הוא יום אישה, כשאני קמה ועושה את הבחירות שלי מבלי לחשוב אם זה מתאים לי כאישה ומבלי לחשוש מתגובות ומה יגידו או מה יחשבו זה הישג.
אני חושבת שכל אחת צריכה להאמין בעצמה, ביכולות שלה ולראות שאין גבול לעשייה בכל תחום. לגבי השאיפות"


אורין לקראת סיום י"ב בישורת האחרונה של הבגרויות, מה תאחלי לעצמך?

"אני מאחלת לעצמי להמשיך בעשייה למען הכלל והכי מאחלת להתגייס לתפקיד מאתגר, מעצים שתואם את היכולות שלי ויגרום לי סיפוק מעשיה טובה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *